Candidatul Ideal
Abilitati: comunicare, rezolvarea problemelor, identificare de solutii, integritate, proactivitate, corectitudine.
Trebuie sa cunoasca, sa monteze, sa puna in functiune, sa diagnosticheze si sa remedieze principalele tipuri de instalatii si utilaje folosite pentru alimentarea cu apa potabila, calda si rece, canalizare, specifice constructiilor civile si industriale.
Trebuie sa aiba aptitudinile necesare pentru a putea sa indeplineasca cerintele legate de aceasta ocupatie: atentie, indemanare, putere de analiza si decizie rapida, spirit de echipa, adaptabilitate la situatii noi.
Pentru cei ce vizeaza pozitia de manager de proiect oferim un mediu stabil in care candidatii pot sa isi puna in evidenta experienta de management acumulata pana in prezent si dovedita prin proiecte finalizate / gestionate cu succes.
Descrierea jobului
Dintre acestea:
- monteazã/intretine instalaţiile interioare de apã rece şi caldã pentru uz menajer;
- monteazã/intretine utilajele utilizate în instalaţiile de canalizare;
- intocmeste necesarul de materiale si il prezinta Site Managerului, solicitând sa fie aprovizionat la timp cu tot ce este necesar executării lucrării.
- rezolvă şi alte sarcini care cad în sfera sa de activitate, trasate de superiorul direct ierarhic sau de orice altă persoană superior ierarhică.
Disponibilitate pentru a sustine ceilalti membrii ai echipei (electricieni / frigotehnisti / lacatusi) cand acestia au nevoie de asistenta, in limitele specifice intretinerii cladirilor.
Raspunde de buna executare a lucrarilor alaturi de echipa de lucru din care face parte sau cu care colaboreaza.
Cunoaste si respecta legislatia in domeniu si procedurile interne ale firmei
Project managerul are urmatoarele atributii:
Planifica si coordoneaza in santier lucrarile de instalatii (sanitare, HVAC, electrice) in conformitate cu graficul si documentaţia tehnica de executie;
Gestioneaza eficient resursele umane şi materiale pentru finalizarea lucrărilor la termenele stabilite, si incadrarea în bugetul si parametrii calitativi ai proiectului
Transmite comenzile interne de aprovizionare conform graficului de executie si se asigura ca materialele vor fi livrate in santier in cantitatile comandate si la timp;
Pastreaza evidenta lucrarilor, intocmeste situatiile de lucrari şi realizeaza demersurile necesare pentru aprobarea acestora de către beneficiar;
Asigura mijloacele necesare desfasurarii in condiţii optime a activitatii in santier (materiale, scule, unelte, echipamente);
Verifica utilizarea resurselor materiale in santier, respectarea tehnologiilor de lucru si calitatea lucrarilor prestate;
Participa la sedintele de santier si ia decizii pentru bunul mers al lucrarilor ;
Impune si verifica respectarea regulilor de sanatate si securitate in munca
Respecta incadrarea in termenele de finalizare ale lucrarilor si in bugetul alocat
Gestioneaza parasirea santierului, returul materialelor neutilizate si inlaturarea tuturor deseurilor generate de activitatea de executie;
Descrierea companiei
Suntem o companie specializată în executia de instalatii electrice si instalatii mecanice, precum si în oferirea de solutii pentru mentenanta tehnică a clădirilor. Cu o prezentă de peste 22 ani pe piata din România, ne-am desfasurat activitatea în această perioadă atât ca antreprenor general de instalatii cat si contractor pentru proiectare si executie instalatii electrice, reusind prin proiectele realizate să ne creem o pozitie solidă si un nume pe piata de profil.
Investim în mod constant în perfectionarea profesională a angajatilor nostri, în tehnologii actuale si echipamente moderne pentru a putea oferi clientilor nostri servicii de calitate certificată, bazate pe solutii inovatoare, integritate si profesionalism. Cunostintele si abilitătile întregii echipe BK Technik sunt fundamentul si garantia satisfactiei clientilor nostri. Dedicarea inginerilor BK Technik asigură oferirea de solutii optime sub raportul eficientei costurilor, al confortului si sigurantei lor.