Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Project Manager Instalatii HVAC, sanitare si incendiu

Movi Construct
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- persoana dinamica si flexibila cu experienta si cunostinte in domeniu
- abilitati de comunicare
- calitati de lider
- capabil sa lucreze si/sau sa formeze o echipa

Descrierea jobului

Studiaza cererea de oferta, solicita clarificari daca este cazul, evidentiaza neconcordantele din cererea de oferta, propune solutii tehnice alternative pentru ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀optimizarea costurilor, participa la intocmirea ofertei si isi asuma orele de manopera si de intrebuintare a utilajelor evidentiate in oferta, propune subcontractori si furnizori de materiale si utilaje.
Participa la sedintele si vizitele de amplasament.
Participa, dupa caz, impreuna cu Departamentul Aprovizionare, la negocierile cu furnizorii referitoare la pret si caracteristici tehnice ale materialelor si echipamentelor inglobate in oferta. Culege informatii despre posibilii competitori, studiaza si propune solutii care ar putea avantaja compania in fata competitorilor.
Participa (cand este solicitat) la negocierea clauzelor contractuale si la redactarea contractului cu Beneficiarul.
Este responsabil cu comunicarea scrisa si verbala cu beneficiarul, referitoarea la executia proiectului, in conformitate cu clauzele contractuale. Participa la sedintele cu beneficiarul si rezolva probleme aparute. Participa la sedintele de santier, informeaza superiorii si impreuna cu acestia ia deciziile care se impun.
Convoaca factorii care trebuie sa participe si intocmeste procesele verbale pentru:
Inceperea lucrarilor,
Lucrarile ajunse in faze determinante,
Lucrari ascunse,
Probe in concordanta cu executia,
Receptia la terminarea lucrarilor (PVRTL) cat si la receptia finala (PVRF).
Intocmeste situatiile lunare de lucrari si atasamentele aferente, le sustine in fata beneficiarului si se asigura ca acestea sunt aprobate in termenul contractual, urmareste intocmirea si transmiterea catre beneficiar a facturilor si se asigura ca sunt achitate in conformitate cu clauzele contractuale.
Solicita si aproba situatiile de lucrari ale subcontractorilor.
Stabileste organizarea de santier impreuna cu superiorul direct si cu seful de santier (baraci, depozite, scule, utilaje, personal, echipamente IT etc).
Intocmeste/studiaza graficul/termenul de executie al proiectului si se consulta cu superiorul direct in vederea alocarii resurselor umane si materiale. Verifica si se asigura ca proiectul se incadreaza in bugetul stabilit. Stabileste atributiuni, sarcini, responsabilitati pentru personalul din subordine si subcontractori. Identifica si rezolva, impreuna cu Seful de Santier, problemele legate de personal, echipament si scule, calitate slaba a lucrarilor, viteza mica de executie, conflicte interpersonale din cadrul firmei sau cu persoane din exterior. Transmite catre Departamentul Aprovizionare perioadele de aprovizionare ale echipamentelor si ale materialelor necesare in cantitati mari sau cu valori ridicate.
Raspunde de respectarea termenelor din graficul de executie, supravegheaza lucrarile si impreuna cu Seful de Santier previne si rezolva eventualele probleme care apar pe durata executarii proiectului
Verifica respectarea normelor de protectia muncii.
Supervizeaza activitatea sefului de santier.
Coordoneaza in permanenta relatiile cu beneficiarii, clientii, subantreprenorii, dirigintii de santier, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor aparute pe parcursul proiectului.
Participa la identificarea potentialilor subcontractori si la negocierea contractelor cu acestia, se asigura de existenta tuturor autorizatiilor/atestarilor/certificarilor necesare subcontractorilor.
Identifica si aduce la cunostinta conducerii companiei potentialele riscuri.
Urmareste/realizeaza aprovizionarea cu materiale a santierului. Intocmeste proces verbal de receptie calitativa a materialelor (PVRCM), pentru materialele sosite in santier. Urmareste calitatea materialelor puse in practica, anunta Departamentul de Aprovizionare si Departamentul Tehnic atunci cand sunt probleme, gaseste solutii impreuna cu departamentele mentionate pentru rezolvarea problemei. Intocmeste lista cu propunerile pentru platile care se realizeaza in luna in curs.
Urmareste subcontractorii din punct de vedere al executiei, si anunta responsabili ierarhici ai acestora atunci cand nu sunt indeplinite cerintele initiale sau se pericliteaza buna functionare din punct de vedere tehnic, financiar, SSM. Solicita, verifica, accepta situatiile lunare de lucrari, isi da acordul pentru plata sau le trimite antreprenorului/beneficiarului.
Supravegheaza si participa la intocmirea documentatiei pentru: SSM pentru proiect si cu subcontractorii, documentatiei de calitate pentru proiect. Verifica existenta tuturor autorizatiilor/atestarilor/certificarilor pentru specificul lucrarilor din partea companiei, subcontractorilor, beneficiarului. Se asigura de existenta tuturor documentelor de calitate pentru materialele puse in opera. Asigura intocmirea corecta a Cartii Constructiei si predarea tuturor documentelor catre beneficiar.
Verifica ca planurile sunt verificate si stampilate corespunzator, in caz contrar, solicita antreprenorului/beneficiarului ca documentele sa fie verificate si stampilate de un verificator de specialitate.
Se consulta cu superiorul direct, Departamentul Aprovizionatre si Directorul General in privinta furnizorilor de materiale si echipamente, a stocurilor disponibile, a termenelor de livrare si le coreleaza impreuna cu acestia, cu graficul de executie.
Urmareste/efectueaza necesarul de materiale, urmareste livrarile si anunta cand este cazul intarzierile care pericliteaza graficul de executie pe o zona sau pe intregul proiect.
Asigura legatura cu proiectantul in vederea furnizarii de catre acesta a proiectelor si detaliilor in timp util, propune optimizari atunci cand este cazul.
Ofera solutii alternative pentru optimizarea costurilor, cu pastrarea cerintelor de calitate din proiect si contract.
Urmareste lunar comparatia intre pontaje si numarul de ore decontate, identifica si rezolva eventualele neconcordante/depasiri.
Rezolva solicitarile beneficiarului referitoare la interventii pentru lucrari/echipamente in garantie.
Recupereaza sumele retinute drept garantie la termenele stabilite.
Solicita superiorului direct deciziile de numire a sefului de santier, responsabilului tehnic cu executia CQ, le verifica si le trimite antreprenorului/beneficiarului.
Numeste magazioner (unde este cazul/posibil) si stabileste impreuna cu acesta care ii sunt responsabilitatile.
Stabileste impreuna cu antreprenorul/beneficiarul spatiile care vor servi ca organizare de santier: magazie, container de scule si/sau birou. Se asigura de existenta utilitatilor atat in spatiile rezervate organizarii de santier cat si in spatiile de lucru.
Transmite catre Compartimentul Contabilitate situatiile de lucrari acceptate la plata in vederea intocmirii facturilor. Verifica facturile daca sunt intocmite conform contractului, corecteaza erorile impreuna cu Compartimentul Contabilitate. Face presiuni asupra clientului pentru a achita facturile care au depasit scadenta.
Instruieste beneficiarul in vederea utilizarii corecte a echipamentelor/instalatiilor montate, intocmeste PIF (daca este cazul) si intocmeste manualul de utilizare si intretinere a instalatiei.
Mentine relatia cu beneficiarul pe toata perioada de garantie.
Participa la toate sedintele interne (cand este solicitat) si se implica prin propuneri care sa imbunatateasca situatiile discutate.
Toata comunicarea oficiala cu beneficiarul/antreprenorul, subcontractantii o efectueaza in scris.
Preda catre depozitul central materialele ramase neutilizate in cadrul proiectului. Se asigura ca returneaza catre furnizori materialele care se pot returna.
Cunoaste si respecta ROI si procedurile interne, asigura respectarea lor de catre subordonati.
Intocmeste ofertele suplimentare aparute pe parcursul proiectului.
Urmareste eventualele modificari solicitate de beneficiar informandu-l pe acesta de implicatiile tehnice si financiare.
Informeaza antreprenorul/beneficiarul de eventualele erori sau solutii tehnice descoperite in proiect si care nu respecta normativele in vigoare.
Informeza superiorii de indata ce constata o posibila incalcare a contractului de catre reprezentantii antreprenorului/beneficiarului.
Participa la intocmirea de MAF (Material Aproval Form), in concordanta cu proiectul si devizul initial, asigurandu-se ca acestea vor fi aprobate de antreprenor/beneficiar.
Realizeaza periodic evaluarea personalului din subordine.
Pastreaza confidentialitatea proiectului.

Descrierea companiei

Compania Movi Construct a fost infiintata in anul 1994. Domeniul nostru de activitate consta in comercializarea si instalarea sistemelor de climatizare (incalzire si racire), ventilatie , instalatii sanitare si incendiu pentru spatii de birouri, spatii comerciale, hoteluri, hale industriale si cladiri cu destinatii speciale.
Publicat 20 Iun. 2024 Reactualizat 20 Iun. 2024 Expiră 20 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.