Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

PROJECT MANAGER CONSTRUCTII / INSTALATII

SC QUALITY CONSTRUCT SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte:
  • Studii superioare tehnice (inginer constructor, instalatii);
  • Experienta de lucru in domeniul constructiilor, minim 3 ani,
  • Flexibilitate in program si decizii,
  • Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate;
  • Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii;
  • Abilitati foarte bune de comunicare;
  • Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii;
  • Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale;
  • Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Gestionarea derularii contractului in conditiile contractuale si incadrarea in bugetul stabilit
  • Coordonarea echipei de proiect (ingineri executie, sef ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄echipe)
  • Urmarirea graficului de executie detaliat pentru incadrare in grafic
  • Pastrarea relatiei cu Beneficiarul, intocmirea si inaintarea spre aprobare a situatiilor de lucrari
  • Comunicarea cu Proiectantul pe durata derularii executiei
  • Identificarea si negocierea contractelor cu subcontractorii
  • Intocmirea, impreuna cu inginerii din subordine a necesarului de materiale aferent proiectului si pastrarea relatiei cu departamentul Achizitii in vederea asigurarii livrarilor in conformitate cu graficul de executie
  • Gestionarea situatiilor aparute pe durata derularii contractului si identificarea de solutii pentru rezolvarea problemelor
  • Asigurarea, atat personal, cat si prin intermendiul echipei din subordine, a respectarii standardelor de calitate in constructii cat si a sistemului de management integrat ale companiei sigurarea respectării normelor de sănătate și securitate în timpul lucrărilor;
  • Monitorizarea și raportarea performanței operaționale către conducerea superioară, identificând și abordând problemele și oportunitățile relevante.
  • Colaborarea strânsă cu alte departamente și echipe de conducere pentru a asigura alinierea și coerența în atingerea obiectivelor organizaționale.


Pachet beneficii:
  • Pachet salarial competitiv
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala .
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata
  • Masina de serviciu, Telefon mobil
Publicat 19 Aug. 2024 Reactualizat 19 Aug. 2024 Expiră 18 Sept. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.