PROJECT MANAGER CONSTRUCTII / INSTALATII
SC QUALITY CONSTRUCT SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
- Studii superioare tehnice (inginer constructor, instalatii);
- Experienta de lucru in domeniul constructiilor, minim 3 ani,
- Flexibilitate in program si decizii,
- Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate;
- Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii;
- Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale;
- Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Pachet beneficii:
- Gestionarea derularii contractului in conditiile contractuale si incadrarea in bugetul stabilit
- Coordonarea echipei de proiect (ingineri executie, sef ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄echipe)
- Urmarirea graficului de executie detaliat pentru incadrare in grafic
- Pastrarea relatiei cu Beneficiarul, intocmirea si inaintarea spre aprobare a situatiilor de lucrari
- Comunicarea cu Proiectantul pe durata derularii executiei
- Identificarea si negocierea contractelor cu subcontractorii
- Intocmirea, impreuna cu inginerii din subordine a necesarului de materiale aferent proiectului si pastrarea relatiei cu departamentul Achizitii in vederea asigurarii livrarilor in conformitate cu graficul de executie
- Gestionarea situatiilor aparute pe durata derularii contractului si identificarea de solutii pentru rezolvarea problemelor
- Asigurarea, atat personal, cat si prin intermendiul echipei din subordine, a respectarii standardelor de calitate in constructii cat si a sistemului de management integrat ale companiei sigurarea respectării normelor de sănătate și securitate în timpul lucrărilor;
- Monitorizarea și raportarea performanței operaționale către conducerea superioară, identificând și abordând problemele și oportunitățile relevante.
- Colaborarea strânsă cu alte departamente și echipe de conducere pentru a asigura alinierea și coerența în atingerea obiectivelor organizaționale.
Pachet beneficii:
- Pachet salarial competitiv
- Oportunitati de dezvoltare profesionala .
- Contract de munca pe perioada nedeterminata
- Masina de serviciu, Telefon mobil
Publicat
19 Aug. 2024
Reactualizat
19 Aug. 2024
Expiră
18 Sept. 2024