-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Procurement Specialist

KRUK
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte:
  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in Administrarea Afacerilor/ Economie sau un domeniu relevant pozitiei;
  • Minim 3-5 ani experienta intr-un rol de achizitii, preferabil intr-un mediu multinational;
  • Abilitati puternice de negociere, cu un istoric dovedit in gestionarea eficienta a furnizorilor;
  • Capacitati excelente de analiza, problem solving si luarea deciziilor;
  • Abilitati de utilizare a software-urilor de achizitii si a sistemelor ERP;
  • Abilitati de organizare si management de proiect;
  • Abilitati eficiente de comunicare si relationare interpersonala;
  • Capacitatea de a lucra in colaborare cu diferite departamente;

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Dezvolta si implementeaza strategii de achizitii in vederea optimizarii procesului de achizitie;
  • Defineste si implementeaza un flux de ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂lucru end-to-end pentru activitatile de achizitii, optimizand fluxul de la cerere la indeplinire;
  • Efectueaza cercetari de piata si analize despre furnizori pentru a asigura selectia competitiva a furnizorilor si este tot timpul informat cu privire la conditiile de piata si progresele tehnologice care pot influenta compania;
  • Negociaza contractele cu furnizorii pentru a asigura termeni avantajosi si pentru a construi parteneriate strategice care ofera beneficii pe termen lung companiei;
  • Monitorizeaza si evalueaza continuu performanta furnizorilor in raport cu acordurile contractuale si asteptarile companiei;
  • Construieste si mentine relatii de lunga durata cu furnizorii pentru a asigura calitatea si continuitatea aprovizionarii;
  • Coordoneaza si gestioneaza proiectele de achizitii, de la etapele initiale de planificare pana la executia finala, asigurandu-se ca proiectele respecta termenele, bugetele si standardele de calitate;
  • Actioneaza ca punct de legatura intre echipele interne si furnizorii externi pentru a facilita comunicarea clara si rezolvarea rapida a oricaror situatii care apar.
  • Stabileste indicatori de performanta (KPI) pentru a masura eficacitatea functiei de achizitii;
  • Colaboreaza cu echipele de management pentru a evalua si satisface nevoile lor de achizitii;
  • Colaboreaza cu departamentul juridic pentru a alinia contractele la standardele si reglementarile corporative, identifica riscurile potentiale si dezvolta strategii de atenuare pentru a minimiza impactul;
  • Conduce initiative si strategii de economisire a costurilor.

Beneficii:

  • Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
  • Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
  • Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
  • Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Timpuri Noi);
  • 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
  • Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe)

In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.

Descrierea companiei

Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.

Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.
KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: ​​simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.

In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.

In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.

Publicat 5 Sept. 2024 Reactualizat 3 Oct. 2024 Expiră 5 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.