Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Process Manager

KRUK
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Process Manager, Bucuresti

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:

  • Monitorizarea si analiza performantei portofoliilor de creante aflate in executare silita, identificand tendinte si oportunitati de optimizare;
  • Proiectarea, optimizarea si digitalizarea proceselor operationale de colectare in etapa juridica pentru maximizarea recuperarii creantelor si cresterea profitabilitatii portofoliilor cesionate;
  • Definirea, implementarea si monitorizarea obiectivelor de performanta (KPIs) pentru a asigura eficienta si conformitatea proceselor operationale;
  • Elaborarea de rapoarte si analize periodice pentru managementul superior, oferind recomandari strategice bazate pe date;
  • Identificarea si implementarea solutiilor de optimizare continua a proceselor prin metodologii precum Lean, Six Sigma si automatizare, reducand pierderile si crescand eficienta operationala;
  • Gestionarea resurselor si a riscurilor operationale, inclusiv dezvoltarea planurilor de contingenta pentru prevenirea blocajelor si asigurarea continuitatii activitatii;
  • Facilitarea comunicarii si alinierea proceselor operationale cu obiectivele strategice ale companiei, lucrand indeaproape cu echipele interne;
  • Implicarea activa in proiecte de transformare digitala si automatizare, propunand sau coordonand initiative strategice pentru imbunatatirea proceselor si cresterea productivitatii;
  • Oferirea de suport operational in gestionarea problemelor si a exceptiilor aparute in functionarea proceselor, propunand solutii eficiente.

CERINTE:

  • Studii superioare finalizate (juridice/economice/management – avantaj);
  • Limba engleza – nivel mediu/avansat;
  • Experienta in gestionarea si imbunatatirea proceselor operationale (certificari relevante, ex. Lean Six Sigma, Business Process Management - avantaj);
  • Cunostinte avansate de Microsoft Office (in special Excel) si analiza de date;
  • Gandire critica, orientata spre solutii, atentie la detalii;
  • Orientare catre optimizare prin digitalizare si automatizare;
  • Cunostinte privind procesul de executare silita, de la initierea procedurilor juridice (ordonanta de plata, cerere de valoare redusa, incuviintare executare silita) pana la elaborarea strategiilor de recuperare a creantelor – reprezinta avantaj;

BENEFICII:

  • Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
  • Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
  • Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
  • Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Timpuri Noi);
  • 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
  • Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe).

 INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR

Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.

 

Descrierea companiei

Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.

Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.
KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: ​​simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.

In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
 

In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.

Publicat 24 Febr. 2025Reactualizat 24 Febr. 2025Expiră 26 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.