Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Process Manager

KRUK
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:

  • Gestionarea proceselor operationale (colectare creante in etapa juridica) in vederea asigurarii eficientei si eficacitatii acestora;
  • Oferirea de suport operational in rezolvarea ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂diverselor spete sau erori aparute in functionarea proceselor;
  • Planificarea si proiectarea proceselor din aria de responsabilitate prin dezvoltarea si documentarea fluxurilor de lucru si a procedurilor operationale, stabilirea obiectivelor si a indicatorilor de performanta (KPIs);
  • Monitorizarea si analiza performantei prin urmarirea indicatorilor de performanta pentru a evalua eficienta proceselor si realizarea de rapoarte periodice pentru managementul superior;
  • Imbunatatirea continua a proceselor prin identificarea si implementarea oportunitatilor de imbunatatire a proceselor ( reducere pierderi din proces si cresterea rezultatelor procesului) utilizand metodologii precum Six Sigma sau Lean;
  • Gestionarea resurselor si a riscurilor prin asigurarea disponibilitatii resurselor necesare si gestionarea riscurilor asociate proceselor operationale, inclusiv dezvoltarea planurilor de contingenta.
  • Facilitarea comunicarii intre departamentele implicate si colaborarea cu acestea pentru alinierea proceselor operationale cu obiectivele strategice ale companiei.
  • Coordonarea sau participarea in proiecte si initiative pentru atingerea obiectivelor strategice ale companiei sau ale departamentului.

CERINTE:

  • Studii superioare finalizate (studii juridice/management - avantaj)
  • Experienta in implementarea, gestionarea si imbunatatirea proceselor operationale
  • Limba engleza – nivel avansat
  • Cunostinte avansate de operare calculator (Pachetul Microsoft Office), in special abilitati de Excel;
  • Cunostinte solide de analiza si interpretare a datelor;
  • Gandire critica, orientata catre solutii, cu o puternica atentie la detalii;
  • Abilitati foarte bune de rezolvare a problemelor si luarea deciziilor;
  • Capacitate de organizare, planificare si prioritizare;
  • Orientare catre schimbare;
  • Orientare catre optimizare prin digitalizare si automatizare.
  • Experienta profesionala in ceea ce priveste procedura de obtinere titlu executoriu prin ordonanta de plata/ cerere de valoare redusa - avantaj
  • Certificari relevante in domeniul gestionarii proceselor ( ex. Lean Six Sigma) - avantaj

Oferta noastra:

  • Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
  • Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
  • Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hibrid;
  • Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Bucuresti, Timpuri Noi);
  • 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
  • Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe)

INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR

Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.

Descrierea companiei

Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.

Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!

Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.

KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: ​​simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.

In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.

Publicat 6 Iun. 2024 Reactualizat 27 Iun. 2024 Expiră 6 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.