Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Pro Building Administration

OMV Petrom
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe
  • Studii: ucenicie în domeniul tehnic;
  • Experiență profesională relevantă: 2-3 ani în Administration and Services buildings;
  • Cunostinte de bază, nivel intermediar, în domeniul constructiilor – conformarea legala a flotei;
  • Cunoștințe și abilități bune de Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook);
  • Capacitatea de a demonstra o abordare sistematică, disciplinată și analitică a rezolvării problemelor și de a documenta în mod clar orice astfel de proces;
  • Buna cunoașterea a proceselor, rolurilor și responsabilităților la nivel de echipă;
  • Cunoștințe de bază ale limbii engleze (scrise și vorbite);
  • Permis de conducere, categoria B.

Descrierea jobului

Responsabilități
  • Asigurarea serviciilor specifice legate de cladiri administrate, sprijin pentru portofoliu, sarcini legate de management: Utilizarea optimă a spațiilor ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀de construcție; Monitorizarea clădirilor în domeniul de aplicare; Conformitatea standard din punct de vedere tehnic și juridic; Furnizarea tuturor aspectelor/solicitărilor legate de infrastructură (asistență de linia a doua) și de sprijinul la fața locului al furnizorului de servicii de infrastructură; Să asigure colectarea și verificarea corespunzătoare a informațiilor și datelor; Colectare informațiilor și raportarea clădirilor cu risc HSSE - „Verificare periodică clădiri”;
  • Evaluează pe amplasament performanța serviciilor furnizorilor externi conform KPI și SLA pentru următoarele servicii legate de Administrarea Infrastructurii Clădirilor/Controlul furnizorilor: servicii de siguranță a operațiilor, servicii de securitate a operațiilor, servicii de curățenie, servicii de deratizare/dezinsecție, servicii în aer liber, service de întreținere instalații, servicii de eliminare a deșeurilor, gospodărire, servicii logistice interne;
  • Finalizarea cu succes a activităților și proiectelor standard și ad-hoc în termenele stabilite;
  • Prelucrarea corectă a tuturor documentelor primite în timp util și în conformitate cu procedurile și standardele interne, precum și cu legislația în vigoare;
  • Suport pentru inventariere, punere în funcțiune, transferuri, anulare, vânzarea de mijloace fixe și schimbarea statutului clădirilor;
  • Cooperarea cu alte echipe din cadrul Serviciilor și Afacerilor;
  • Sprijin pentru obtinerea si gestionarea documentatiei de proprietate si a contactului principal cu autoritatile locale.

Descrierea companiei

OMV Global Solutions aparține grupului OMV, unul dintre liderii pieței în ceea ce privește petrolul și gazul - sau pur și simplu una dintre cele mai importante companii de petrol și gaze din Europa Centrală și de Est, cu proiecte în mai mult de 15 țări din întreaga lume. Numele nostru reflectă lucrurile pentru care stăm. Nu vindem nici diesel, nici benzină, ci mai degrabă o mare varietate de servicii de înaltă calitate. Oferim soluții individuale adaptate exact nevoilor clienților noștri. Ca centru de servicii partajat integrat al grupului OMV, gama noastră de servicii este de la IT, servicii financiare, consultanță și management în resurse umane, administrare resurse umane, Centrul pentru sănătate în muncă, achiziții, până la servicii conexe facilității.

Cu vânzări ale grupului de 23 de miliarde de euro și o forță de muncă de aproximativ 20 000 de angajați, OMV are o bază solidă în România și Austria și un portofoliu internațional echilibrat, cu Marea Nordului, Orientul Mijlociu și Africa și Rusia. De asemenea, OMV operează trei rafinării cu o capacitate anuală de procesare de 24,9 milioane de tone și mai mult de 2 100 de stații de distribuție în 10 țări și gestionează instalațiile de depozitare a gazelor în Austria și Germania.

Aptitudinile angajaților OMV sunt punctele noastre forte. Competența lor specifică și experiența noastră de lungă durată oferă avantajul nostru decisiv pentru concurență. Creșterea noastră durabilă și profitabilă se datorează în special angajaților noștri, precum și clienților și acționarilor. Scopul OMV este să oferim servicii de cea mai bună calitate posibilă și, prin urmare, căutăm oameni care se mândresc cu îndeplinirea acestor sarcini provocatoare și se străduiesc activ pentru creșteri continue de calitate. Pentru a oferi cea mai bună calitate, folosim cea mai recentă tehnologie și oferim un model atractiv de beneficii și de carieră într-un mediu de lucru interesant și multicultural.

Vino să faci parte din echipa OMV!

Publicat 1 Iul. 2024 Reactualizat 1 Iul. 2024 Expiră 31 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.