Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

P2P (Accounts Payable) with French – Servier PHARMA

Servier Romania
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Absolvent invatamant superior (Economie, Finante, Administrarea Afacerii)
Cunostinte aprofundate SAP4hana – capacitatea de a naviga independent in modulele SAP contractate si de a oferi consiliere/consultanta angajatilor din subsidiare si/sau noilor colegi
Limba engleza & franceza nivel avansat
Intelegere solida a proceselor, practicilor si proceduri specifice unui SSC, derulate independent
Capacitate excelenta de a procesa volume mari de date utilizand diverse sisteme
Excelente abilitati de Comunicare verbala si scrisa & Colaborare (interrelationare in echipe transversale)
Rezilienta: capacitatea de a gestiona interactiunile cu angajatii din subsidiare la timp, cu calitate, intr-o maniera mpozitiva si constructiva
Rezolvarea problemelor: capacitatea de a identifica probleme, de a colecta si analiza raspunsuri si de a implementa cele mai bune solutii pentru nevoile locale si ale subsidiarelor
Abilitati analitice: capacitatea de a analiza date, de a identifica tendinte si de a trage concluzii relevante
Orientare catre detalii: atentie ridicata la detalii si acuratete, pentru o procesare eficienta
Independent, cu o atitudine pozitiva, constructiva
Acuratete, atentie la detalii, spirit de observatie, precizie si corectitudine
Bune abilitati de negociere si convingere
Self Management
Luarea deciziilor
Flexibilitate & deschidere la sugestii, atitudine pozitiva si proactiva, in cautare de noi resurse si idei



Descrierea jobului

Proceseaza la timp si la calitatea asteptata tranzactiile aferente proceselor tranzitate (P2P si T&E), pentru a asigura livrarea la standarde ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈inalte a serviciilor convenite pentru subsidiare.
Participa in procesele de tranzitie efectuand deplasari in subsidiare (app 2 saptamani legate x 2 ori/an) si colaboreaza eficient cu reprezentantii locali pentru intelegerea, documentarea si relocarea in SSC a proceselor aferente (P2P si T&E).
Asigura procesarea la timp si exacta a tranzactiilor in cadrul proceselor desemnate (P2P si T&E)
organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor, conform documentelor justificative
asigura arhivarea electronica/fizica a documentelor justificative, conform cerintelor interne/standardelor agreate
furnizeaza rapoarte lunare aferente activitatilor derulate, in baza template-urilor agreate sau rapoarte ad-hoc, corecte si in termenii indicati.
Functie de nevoi, efectueaza raportari lunare/trimestriale/anuale si input pentru bugetarea anuala (volume, timp alocat etc.).
Colaboreaza cu alte departamente din cadrul Diviziei si cu echipa din subsidiare, pentru rezolvarea problemelor si optimizarea fluxurilor de lucru operationale.
Coordoneaza proiecte si initiative de proces mai complexe cu alti membri ai echipei sau cu alte departamente locale sau din cadrul Grupului.
Ofera asistenta si suport la nivel inalt (conform SLAurilor si cu acuratete) pentru clienti interni si externi in ceea ce priveste nevoile si problemele ivite si aferente activitatilor derulate/tranzitate.
Ofera suport la analiza, documentarea, imbunatatirea si automatizarea proceselor/fluxurilor de lucru existente si a SLA-urilor, venind proactiv cu propuneri specifice si fiind implicat in implementarea acestora.
Contribuie activ si proactiv la initiativele de imbunatatire continua pentru optimizarea calitatii serviciilor.
Elaboreaza proceduri de standarde operationale (SOP-uri) pentru procesele gestionate in cadrul departamentului si/sau diviziei, utilizand formatele agreate. Actualizeaza permanent aceste SOP-uri, conform cerintelor si nevoilor identificate, pentru a obtine cel mai bun management al activitatilor, incarcarii si serviciilor.
Ofera suport de inalta calitate noilor colegi si actioneaza ca back-up in perioada absentelor/vacantelor, pentru a asigura buna functionare a activitatilor.

Descrierea companiei

Servier, un Grup farmaceutic global

Înființat pentru a servi sănătatea, Servier este un grup global guvernat de o fundație care aspiră să aibă un impact social semnificativ, atât pentru pacienți, cât și pentru o lume durabilă. Cu modelul său unic de guvernare, își poate servi pe deplin vocația cu o viziune pe termen lung: a fi angajați în progresul terapeutic pentru a servi nevoile pacienților.Cei 21.400 de angajați ai Grupului sunt dedicați acestei vocații comune, sursă de inspirație în fiecare zi.

În calitate de lider mondial în cardiologie, ambiția Servier este de a deveni un jucător renumit, concentrat și inovator în oncologie prin țintirea cancerelor greu de tratat. De aceea, Grupul alocă peste 50% din bugetul său de Cercetare și Dezvoltare pentru dezvoltarea de terapii țintite și inovatoare în oncologie.
Neuroștiința și bolile imuno-inflamatorii sunt viitorul motor de creștere. În aceste domenii, Servier se concentrează pe un număr limitat de boli în care profilarea precisă a pacientului face posibilă oferirea unui răspuns terapeutic țintit prin medicina de precizie.

Pentru a promova accesul tuturor la îngrijiri de calitate la un cost mai mic, Grupul oferă, de asemenea, o gamă de medicamente generice de calitate care acoperă majoritatea patologiilor, bazându-se pe mărci puternice din Franța, Europa de Est, Brazilia și Nigeria.

În toate aceste domenii, Grupul include vocea pacientului în fiecare etapă a ciclului de viață al unui medicament.

Cu sediul central în Franța, Servier se bazează pe o amprentă geografică puternică în peste 150 de țări și a realizat un venit de 4,9 miliarde de euro în 2022.
Publicat 27 Iun. 2024 Reactualizat 6 Iul. 2024 Expiră 27 Iul. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.