Candidatul Ideal
Esti tanar si iti cauti un job deosebit, intr-o companie de anvergura mondiala?
Ambitia te caracterizeaza si iti doresti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?
Te invitam sa aplici pentru oricare din posturile specificate, fie cel de “Asistent comunicare clienti” (variante part-time sau full-time), fie cel de ”Secretara” pentru o o divizie a unei companii bancare de rang mondial.
Dorim o persoana prezentabila, motivata, la inceput de cariera sau cu ceva experienta, amabila, care sa aiba abilitati de comunicare, sa cunoasca limba engleza, sa cunoasca programele Office si sa fie capabila sa lucreze cu clientii.
Experienta anterioara nu este obligatorie.
Seriozitatea, stabilitatea, loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatii acestui post.
Ambitia te caracterizeaza si iti doresti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?
Te invitam sa aplici pentru oricare din posturile specificate, fie cel de “Asistent comunicare clienti” (variante part-time sau full-time), fie cel de ”Secretara” pentru o o divizie a unei companii bancare de rang mondial.
Dorim o persoana prezentabila, motivata, la inceput de cariera sau cu ceva experienta, amabila, care sa aiba abilitati de comunicare, sa cunoasca limba engleza, sa cunoasca programele Office si sa fie capabila sa lucreze cu clientii.
Experienta anterioara nu este obligatorie.
Seriozitatea, stabilitatea, loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatii acestui post.
Descrierea jobului
Indiferent pe ce post te regasesti si iti doresti sa fi angajat, comunicarea este foarte importanta.
Daca iti alegi un post part-time, atunci iti va fi foarte convenabil pentru continuarea studiilor sau pentru proiecte personale avand un program scurt, foarte flexibil. Poti lucra dimineata, dupa-amiaza sau, daca ai aspecte importante de rezolvat, iti aranjezi programul cum iti este convenabil, zi de zi.
O echipa tanara cu colegi de varsta ta, indrumarea primita din partea unor profesionisti, mediul de lucru extrem de placut, programul de 6 ore/zi cat si flexibilitatea lui te avantajeaza in mod deosebit.
Pentru postul in varianta clasica (full-time) cu program de 8 ore, te vei orienta doar daca ai disponibilitate totala pentru munca si desigur, daca ai absolvit studiile (preferabil din domeniul economic). Este un post foarte convenabil, in cadrul caruia nu vei avea niciodata ore suplimentare, vei lucra in conditii deosebite la birou avand si reale perspective de promovare.
Mai exista si oportunitatea unor proiecte desfasurate pe durate mai scurte, pentru tinerii aflati in anii de studii care isi doresc doar o activitate temporara. Aceste tipuri de joburi (pe perioade mai scurte, una sau mai multe saptamani) sunt extrem de avantajoase pentru ca nu va influenteaza activitatea la facultate.
Joburile sunt pentru o divizie a unei institutii bancare de marca, unul din liderii nationali si mondiali in domeniul bancar.
Printre atributiile posturilor mentionam: comunicari catre clientii companiei, sarcini administrative, emailuri, realizare documente, arhivarea dosarelor clientilor, pregatirea ofertelor, oferirea de sprijin echipei, alte sarcini de realizat in departament. Majoritatea atributiilor necesita folosirea computerului, in mod special programele office (preponderent Excel).
Pentru ambele posturi cat si pentru ambele variante de joburi (part-time sau full-time) se ofera un pachet salarial atractiv, conditii de munca excelente cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei.
Daca iti alegi un post part-time, atunci iti va fi foarte convenabil pentru continuarea studiilor sau pentru proiecte personale avand un program scurt, foarte flexibil. Poti lucra dimineata, dupa-amiaza sau, daca ai aspecte importante de rezolvat, iti aranjezi programul cum iti este convenabil, zi de zi.
O echipa tanara cu colegi de varsta ta, indrumarea primita din partea unor profesionisti, mediul de lucru extrem de placut, programul de 6 ore/zi cat si flexibilitatea lui te avantajeaza in mod deosebit.
Pentru postul in varianta clasica (full-time) cu program de 8 ore, te vei orienta doar daca ai disponibilitate totala pentru munca si desigur, daca ai absolvit studiile (preferabil din domeniul economic). Este un post foarte convenabil, in cadrul caruia nu vei avea niciodata ore suplimentare, vei lucra in conditii deosebite la birou avand si reale perspective de promovare.
Mai exista si oportunitatea unor proiecte desfasurate pe durate mai scurte, pentru tinerii aflati in anii de studii care isi doresc doar o activitate temporara. Aceste tipuri de joburi (pe perioade mai scurte, una sau mai multe saptamani) sunt extrem de avantajoase pentru ca nu va influenteaza activitatea la facultate.
Joburile sunt pentru o divizie a unei institutii bancare de marca, unul din liderii nationali si mondiali in domeniul bancar.
Printre atributiile posturilor mentionam: comunicari catre clientii companiei, sarcini administrative, emailuri, realizare documente, arhivarea dosarelor clientilor, pregatirea ofertelor, oferirea de sprijin echipei, alte sarcini de realizat in departament. Majoritatea atributiilor necesita folosirea computerului, in mod special programele office (preponderent Excel).
Pentru ambele posturi cat si pentru ambele variante de joburi (part-time sau full-time) se ofera un pachet salarial atractiv, conditii de munca excelente cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei.
Descrierea companiei
Compania noastra –una dintre cele mai vechi pe piata romaneasca de profil- desfasoara activitatea de recrutare si selectie de personal de peste 30 de ani. Solicitarile clientilor nostri de a le pune la dispozitie personal cu calitati si abilitati specifice pentru activitati de munca (in mod special posturi office), ne-au ghidat spre dezvoltarea unui departament specific de resurse umane – Sequoia Personnel Management- care se ocupa de 21 ani cu recrutarea, selectia si gestionarea activitatii de personal pentru companiile ce externalizeaza serviciile anumitor posturi din organigrama. Companii de anvergura mondiala cat si clienti mai mici au apelat la serviciile noastre si au primit in schimb servicii de o calitate ireprosabila. Recunoasterea calitatii serviciilor noastre si a personalului selectat de noi poate fi exprimata statistic: peste 80% din personalul angajat pe posturi entry-level a promovat pe posturi superioare in cadrul companiilor unde lucrau. De-a lungul timpului ne-am bucurat sa fim deschizatori de drum in cariera pentru numeroase persoane, acordandu-le oportunitatea de a-si gasi un post pe masura asteptarilor lor. Printre aceste persoane speram sa te numeri si tu. SUCCES!
CONFIDETIALITATEA DATELOR PERSONALE
In baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie 2016, va informam ca prin depunerea CV-ului dumneavoastra vom colecta si prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, numar de telefon, alte aspecte mentionate de dvs in CV), in temeiul Art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulament.
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi folosite doar de compania noastra si de compania pentru care ati aplicat, numai in scopul selectiei personalului pentru incheierea unui contract de munca. Aceste date nu vor fi instrainate nici unei alte parti pentru scopuri publicitare sau de orice alta natura.
CV-ul si datele dumneavoastra vor fi stocate pe o perioada de cel mult 5 ani, timp in care va putem oferi joburi aflate in sfera dvs. de interes. Va informam ca aveti dreptul de a ne solicita accesul la aceste date, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de a va retrage consimțământul în orice moment, precum si dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere, daca considerati ca drepturile dvs nu au fost respectate.
Pentru orice detalii suplimentare referitoare la prelucrarea datelor personale ne puteti contacta la joburi@incepmunca.ro
CONFIDETIALITATEA DATELOR PERSONALE
In baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie 2016, va informam ca prin depunerea CV-ului dumneavoastra vom colecta si prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, numar de telefon, alte aspecte mentionate de dvs in CV), in temeiul Art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulament.
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi folosite doar de compania noastra si de compania pentru care ati aplicat, numai in scopul selectiei personalului pentru incheierea unui contract de munca. Aceste date nu vor fi instrainate nici unei alte parti pentru scopuri publicitare sau de orice alta natura.
CV-ul si datele dumneavoastra vor fi stocate pe o perioada de cel mult 5 ani, timp in care va putem oferi joburi aflate in sfera dvs. de interes. Va informam ca aveti dreptul de a ne solicita accesul la aceste date, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de a va retrage consimțământul în orice moment, precum si dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere, daca considerati ca drepturile dvs nu au fost respectate.
Pentru orice detalii suplimentare referitoare la prelucrarea datelor personale ne puteti contacta la joburi@incepmunca.ro
Joburi similare
- 5 Dec. 2024
Promotor Local Produse de Protecția Plantelor
SC AGROPROD JILAVA SRL
București, Constanta, Calarasi și alte orașe