Candidatul Ideal
- Proven training in HR Administration or equivalent
- Minimum 3 year of experience within HR Administration
- Experience in using digital tools to optimize efficiency
- Knowledge of HR Admin practices, policies, processes, regulations and legislations
- Very good level of knowledge on Excel, Word and PPT
- Ability to plan, structure and prioritize own workload
- Strong collaboration skills
- Able to work independently and also as part of a team to deliver towards individual and shared goals
- Capable of simultaneously handling multiple tasks and interfaces
- Project integrity, honesty and reliability in all interpersonal relations
- High levels of flexibility and solutions orientation
- English language - intermediate/advanced level
Descrierea jobului
- Implement people planning strategy at unit level, according to principles/guidelines as localized by the Country P&C team
- Ensuring adherence to IKEA employment standards and legal requirements related to People Planning in the unit
- Contribute to the unit’s complete people planning
- Offering support on HR Administrative tasks: updating personnel files, people data compiling and administration, preparing contracts, scheduling, booking and coordinating HR related travel, meetings and events.
- Collaborate closely within the HR Administration team to share best practices and prevent duplications of work
Why working in IKEA is so much more than a job?
We're a company that cares about the lives of our co-workers. It's important for us that you feel respected, acknowledged, and included. No matter what position we hold at IKEA, you'll have a variety of benefits. Here are just some of them:
• We will provide you a fair and attractive salary, and we will compensate additionally if you work night shifts or weekends, support you financially with transportation and meal allowance and you will always have cooked meals (meat or veggie) in our co-worker restaurant and free refreshments (coffee, juices, fruit)
• We know that your free time is important so you will get each year a holiday voucher
• Is there an additional room you would like to refurbish? As an IKEA co-worker, you have discounts on all our products
• We believe that each of us contributes to reaching (and exceeding) our goals. That's the idea behind our unique, performance-driven bonus program: One IKEA Bonus. It rewards us for improving our business – together!
• Your health and well-being are our top priorities, so we provide you private medical subscription and life insurance We understand that everyone needs help with life challenges and daily demands from time to time. We offer you 24/7 support from external experts if needed with work, personal and emotional issues, or you need legal or financial advice
• There are many opportunities to grow so we will arrange you with a wide offer of online training using our learning platform and if you want to change your career or position, you don't need to change company to change a job – we have many opportunities and examples of our co-workers changing position, location or even country
Descrierea companiei
O carieră la IKEA te poate duce în orice direcție îți place
A ajuta oamenii să își creeze o viață de zi cu zi mai bună acasă este o muncă importantă, pentru care sunt implicate mai multe roluri. Atât de multe, de fapt, încât suntem destul de siguri că vei găsi ceva care să ți se potrivească. Ce ar fi să derulezi în jos și să faci următorul pas în cariera ta?
Alege domeniul de activitate care ți se potrivește
Ai experiență într-un anumit domeniu sau cauți provocări complet noi? Oricum ar fi, aici poți afla mai multe despre categoriile noastre de locuri de muncă și poți căuta posturile disponibile.
Alimentație și restaurante
Poate nu știai, dar suntem al șaselea cel mai mare lanț alimentar din lume, oferind gustări și mese sănătoase cu o aromă unică suedeză pentru milioane de oameni în fiecare an. În calitate de angajat în sectorul alimentar, vei face parte din echipa care menține clienții și angajații fericiți și bine hrăniți. Nu ești maestru bucătar? Nicio problemă. Există multe roluri diverse. Atâta timp cât îți place munca în echipă și ești pasionat de mâncare, te vom ajuta să înveți.
Vânzări
În calitate de angajat în departamentul Vânzări, vei ajuta clienții să aleagă produsele care le vor îmbunătăți locuințele. Îi vei putea ajuta chiar și în cazul proiectelor mai mari, cum ar fi cumpărarea unei bucătării noi sau crearea unui întreg perete amenajat cu spații de depozitare. Vei învăța totul despre amenajarea locuinței, inclusiv lucruri precum diferitele tipuri de iluminat și diferența dintre un covor cu fire cu noduri sau unul țesut. Prin urmare, dacă ești o persoană sociabilă, căreia îi place să ajute clienții să facă cele mai bune alegeri, acest loc de muncă ți se potrivește.
Relații clienți
Serviciile pentru clienți se referă la găsirea celei mai bune modalități de a ajuta clienții, indiferent că este vorba de schimbarea produselor, programarea livrărilor, furnizarea de piese de schimb sau doar indicarea drumului. În calitate de angajat în departamentul Relații clienți, vei petrece mult timp învățând să ne cunoști produsele, serviciile și clienții. Prin urmare, dacă ești un bun ascultător, acesta ar putea fi domeniul de activitate potrivit pentru tine.
Amenajarea locuinței și designul spațiului de retail
Vrei să ajuți cu aranjarea exponatelor și designul vizual în magazinul IKEA? Atunci acesta ar putea fi sectorul de activitate potrivit pentru tine. Acesta este departamentul în care designerii de interior, visual merchandiserii și specialiștii în grafică exploatează la maximum toate caracteristicile produselor, inspirând vizitatorii și ajutându-i să aleagă. Așadar, dacă ești bun la design și un bun comunicator, vezi dacă aceste locuri de muncă ți se potrivesc.
Logistică și procesarea comenzilor
Clienții care sunt obișnuiți să cumpere pachete plate din magazin caută acum alte opțiuni. Alătură-te acestei echipe și ajută clienții să primească mobila acasă, reaprovizionează rafturile, onorează comenzile și ajută la îndeplinirea unei varietăți de servicii. Îți place să vezi clienții fericiți și să te asiguri că produsele sunt disponibile pentru ei pretutindeni și în orice situație? Atunci acest loc de muncă ar putea fi potrivit pentru tine.
Servicii administrative și de suport
Un magazin IKEA este mai mult decât un magazin, un depozit și un restaurant. Există și echipe care ajută la menținerea în funcțiune a întregului ansamblu. În calitate de angajat în departamentul suport, vei avea rolul de a ajuta angajații și clienții să creeze vieți mai bune acasă, asigurându-te că oamenii primesc ceea ce au nevoie și sistemele cu care lucrăm sunt funcționale.