Candidatul Ideal
Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata; ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.
Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.
Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.
Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.
Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.
Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA.
Descrierea jobului
Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.
- Investim in oamenii care ne reprezinta, oferind traininguri profesionale;
- O platforma de beneficii fixe - beneficii aniversare, discounturi pentru servicii medicale si multe alte oferte negociate cu diversi parteneri, care vin in intampinarea nevoilor tale;
- Oferim posibilitatea dе specializare, dezvoltare profesionala si personala;
- Oferim posibilitati reale dе promovare.
Ai viziunea și energia pentru a dezvolta un business profi?
Incepe călătoria ta antreprenorială cu PROFI!
Ce te așteaptă alături de noi?
- Șansa să obții un venit atractiv, comparabil cu cel al unui manager senior, plus un bonus anual;
- Campanii de publicitate la scară largă, organizate la nivel național de către echipa noastră;
- Un magazin gata pregătit, cu toate investițiile realizate, asigurându-ți stocul de marfă și acoperind cheltuielile operaționale;
- Oportunitatea să îți dezvolți propria afacere, cu riscuri minime, sub aripa unui brand de încredere: Profi;
- Pregătirea necesară pentru a-ți dezvoltă afacerea cu succes, prin programe de training și suport permanent în operarea magazinului.
Ce aduci tu în schimb?
- Maximizarea profitabilitati magazinului prin construirea și managemntul unei echipe;
- O companie individuală prin care asiguri managementul magazinului;
- Monitorizarea standardelor și procedurilor interne ale companiei în desfășurarea activităților din magazin;
- Angajamentul să îți dedici timpul și energia pentru a eficientiza și optimiza funcționarea magazinului;
- O garanție în valoare de minimum 5000 de euro.
Dacă ai studii superioare, cel puțin 2 ani de experiență în conducerea unei echipe, motivație puternică pentru a avea o afacere de succes și spirit antreprenorial, te invităm să faci parte din echipa noastră!
Join Profi!
#OameniiDeLaprofi fac Echipa buna impreuna!
Descrierea companiei
Povestea Profi incepe in anul 2000, in Timisoara si in prezent suntem recunoscuti drept compania de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, avand peste 1.700 de magazine prezente in 700 localitati.
De peste 10 de ani, Profi dezvolta proiectul „Magazine Partener”, un proiect strategic, deschis atât angajaților Profi, cât și persoanelor din afara rețelei, care isi doresc propriul business cu resurse si sustinere profi. La finalul anului 2023, peste 1400 din magazinele Profi erau deja gestionate de Parteneri Profi!
#OameniiDeLaProfi este comunitatea noastra de peste 27 000 de colegi, parte a celui mai mare angajator din mediul privat din Romania.