Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate in domeniul juridic;
- Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, ︎ de a prioritiza sarcinile;
- Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările;
- Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi rapid soluții legale;
- Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
- Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii;
- Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
- Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
- Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
- Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
- Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
- Abilitatea de a vorbi fluent limba engleza;
- Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
- Disponibilitate de a calatori, permis conducere categoria B;
- Disponiblitate pentru program prelungit;
- Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Descrierea jobului
- Asigură legalitatea activităţilor desfăşurate de către Companie și acordă consultanță de specialitate tuturor compartimentelor din cadrul firmei, în concordanță ︁︈︂︁︉︄︇︂︃︉︉ cu actele normative în vigoare;
- Avizează pentru legalitate contractele, înțelegerile, tranzacțiile și orice alte acte juridice care angajează răspunderea juridică a Societății;
- Negociază clauzele contractuale cu caracter juridic;
- Urmărește desfășurarea proceselor, prin ținerea evidenței termenelor de judecată, întocmirea actelor necesare pentru prezentarea la termenele de judecată cu completări și dovezi noi, dacă este necesar;
- Colaboreaza cu Casele de avocatura si le furnizeaza informatiile, documentele solicitate de catre acestea;
- Întocmește formalitățile prevăzute de lege în cazul modificării actului constitutiv, asigurând înregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comerțului;
- Pregătește, cu celelalte persoane desemnate din cadrul Societății, convocările AGA și depune la Registrul Comerțului hotărârile adoptate, în vederea menționării acestora și publicării în Monitorul Oficial al României;
- Gestionează activitățile de carte funciară ale Societății;
- Urmărește actele normative publicate în Monitorul Oficial al României, întocmește rapoarte privind aspectele care vizează activitatea Societății;
- Arhivează documentele/ dosarele privind litigiile, prin înregistrarea și conservarea tuturor actelor juridice emise de instituții și departamentul juridic;
- Întocmește adrese, notificări cu caracter juridic către alte societăți/instituții;
Beneficii:
- Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
- Salariu net 2000 EURO;
- Abonament servicii medicale;
- Upgrade personal, dezvoltare si deschidere de noi perspective profesionale, promovarea pe o pozitie de management in cadrul companiei;
- Posibilitatea de a avea, când situația o cere, sprijinul colaboratorilor in îndeplinirea sarcinilor de serviciu;
- Libertate de mișcare, de a lua decizii si de a le implementa;
Publicat
24 Nov. 2024
Reactualizat
24 Nov. 2024
Expiră
24 Dec. 2024
Joburi similare