OSPATARI, RECEPTIONERI DE HOTEL si BUCATARI!
GRUPUL INDUSTRIAL ALCA S.R.L.
3 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Echipa noastră își caută colegi pasionați, plini de viață,care-și doresc o carieră sigură în domeniul HoReCa!
- OSPĂTAR:
- RECEPȚIONER DE HOTEL:
- BUCĂTAR
Descrierea jobului
Principalele responsabilități pentru fiecare post disponibil sunt:
- să participe la efectuarea mise-en-place-ului;
- să cunoască, să manipuleze și să întrețină aparatele existente în restaurant;
- să aranjeze și să supravegheze mesele din punctul de vedere al aspectului, facilităților, curățeniei și igienei;
- să preia comenzile de mâncare și băutură într-o manieră eficientă și profesionistă;
- să transmită comanda la bucătărie așa cum a fost solicitată;
- să îndeplinească sarcinile fără a fi distras de alte persoane într-un mediu plin de oameni și zgomote care pot distrage atenția;
- să debaraseze mesele și să le pregătească pentru clienții următori;
- să cunoască meniul astfel încât să poată oferi în orice situație informații competente cu privire la felurile de mâncare, tacâmuri și băuturi;
- să înregistreze vânzările;
- să asigure în permanență inventarul și să păstreze permanent ordinea și curățenia;
- să își asume responsabilitatea pentru corectitudinea întocmirii și încasării notelor de plată;
- la final de zi să efectueze închiderea de zi și să emită raportul pe care îl predă recepției;
- alte responsabilități specifice postului.
- să prezinte și să ofere informații despre camere;
- să promoveze și să vândă produsul de cazare;
- să se implice activ în promovarea programelor, transmiterea/afișarea ofertelor și pachetelor turistice ale hotelului către clienți;
- să furnizeze clienților informații utile privind serviciile oferite în incinta hotelului;
- să preia cererile de rezervare individuale sau de grup care sunt solicitate prin toate mijloacele de comunicare, soluționându-le în cel mai scurt timp posibil;
- să supervizeze calendarul rezervărilor;
- să întocmească evidența computerizată a clienților: sosiri, plecări, rezervări în scopul evitării suprapunerii rezervărilor;
- să transmită către departamentele vizate problemele apărute sau reclamațiile oaspeților, pentru a fi rezolvate;
- să rezolve prompt și cu discreție situațiile particulare sau reclamațiile clienților;
- să cunoască în fiecare moment starea tuturor camerelor (ocupată, disponibilă, blocată, aflată în curățenie, etc.)
- să verifice/transmită și să întocmească în mod corect rapoartele zilnice privind încasările și consumul (cazare, minibar, magazin, restaurant);
- să verifice/ ordoneze și să actualizeze fișele de înregistrare a clienților, să urmărească aplicarea politicii de fidelizare a clientelei;
- să se ocupe de corespondență;
- să pregătească facturile și să încaseze contravaloarea serviciilor folosite de clienți hotelului (numerar sau prin transfer bancar folosind POS-urile din dotarea societății);
- să efectueze închiderea de zi și să transmită informația către departamentul contabilitate;
- să pregătească documentele și să le transmită către sediul social;
- să scaneaze documente, facturi și să efectueze arhivarea documentelor;
- alte responsabilități specifice postului.
- să comande, să testeze, să recepționeze și să depoziteze ingredientele alimentare;
- să pregătească mâncarea în conformitate cu rețetele și formulele date (care includ calcularea cantităților necesare de materiale specifice pentru restaurant);
- să pregătească mai multe feluri de mancare în același timp, în funcție de și în ordinea comenzilor;
- să aranjeze și să decoreze mâncarea înainte de a fi servită pe farfurii, boluri, platouri după cum cere fiecare fel de mâncare preparat;
- să pregatească și să aranjeze mâncarea pentru diete speciale;
- să coopereze la întreținerea ustensilelor de bucătărie și a echipamentului;
- să îndeplinească alte sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanță cu necesitățile imediate ale unități;
- să țină cont de perisabilitate, termenul de garanție, de modul în care urmează să fie folosite ingredientele;
- să facă prelucrările preliminare gătitului - să sorteze, să curețe, să spele, să divizeze și mai apoi să gătească - să fiarbă să frigă, să coace, să prăjească;
- să primească și să pună alimentele la păstrare în condiţiile prevăzute de normele igienico-sanitare;
- alte responsabilități specifice postului.
- OSPĂTAR:
- să participe la efectuarea mise-en-place-ului;
- să cunoască, să manipuleze și să întrețină aparatele existente în restaurant;
- să aranjeze și să supravegheze mesele din punctul de vedere al aspectului, facilităților, curățeniei și igienei;
- să preia comenzile de mâncare și băutură într-o manieră eficientă și profesionistă;
- să transmită comanda la bucătărie așa cum a fost solicitată;
- să îndeplinească sarcinile fără a fi distras de alte persoane într-un mediu plin de oameni și zgomote care pot distrage atenția;
- să debaraseze mesele și să le pregătească pentru clienții următori;
- să cunoască meniul astfel încât să poată oferi în orice situație informații competente cu privire la felurile de mâncare, tacâmuri și băuturi;
- să înregistreze vânzările;
- să asigure în permanență inventarul și să păstreze permanent ordinea și curățenia;
- să își asume responsabilitatea pentru corectitudinea întocmirii și încasării notelor de plată;
- la final de zi să efectueze închiderea de zi și să emită raportul pe care îl predă recepției;
- alte responsabilități specifice postului.
- RECEPȚIONER DE HOTEL:
- să prezinte și să ofere informații despre camere;
- să promoveze și să vândă produsul de cazare;
- să se implice activ în promovarea programelor, transmiterea/afișarea ofertelor și pachetelor turistice ale hotelului către clienți;
- să furnizeze clienților informații utile privind serviciile oferite în incinta hotelului;
- să preia cererile de rezervare individuale sau de grup care sunt solicitate prin toate mijloacele de comunicare, soluționându-le în cel mai scurt timp posibil;
- să supervizeze calendarul rezervărilor;
- să întocmească evidența computerizată a clienților: sosiri, plecări, rezervări în scopul evitării suprapunerii rezervărilor;
- să transmită către departamentele vizate problemele apărute sau reclamațiile oaspeților, pentru a fi rezolvate;
- să rezolve prompt și cu discreție situațiile particulare sau reclamațiile clienților;
- să cunoască în fiecare moment starea tuturor camerelor (ocupată, disponibilă, blocată, aflată în curățenie, etc.)
- să verifice/transmită și să întocmească în mod corect rapoartele zilnice privind încasările și consumul (cazare, minibar, magazin, restaurant);
- să verifice/ ordoneze și să actualizeze fișele de înregistrare a clienților, să urmărească aplicarea politicii de fidelizare a clientelei;
- să se ocupe de corespondență;
- să pregătească facturile și să încaseze contravaloarea serviciilor folosite de clienți hotelului (numerar sau prin transfer bancar folosind POS-urile din dotarea societății);
- să efectueze închiderea de zi și să transmită informația către departamentul contabilitate;
- să pregătească documentele și să le transmită către sediul social;
- să scaneaze documente, facturi și să efectueze arhivarea documentelor;
- alte responsabilități specifice postului.
- BUCĂTAR:
- să comande, să testeze, să recepționeze și să depoziteze ingredientele alimentare;
- să pregătească mâncarea în conformitate cu rețetele și formulele date (care includ calcularea cantităților necesare de materiale specifice pentru restaurant);
- să pregătească mai multe feluri de mancare în același timp, în funcție de și în ordinea comenzilor;
- să aranjeze și să decoreze mâncarea înainte de a fi servită pe farfurii, boluri, platouri după cum cere fiecare fel de mâncare preparat;
- să pregatească și să aranjeze mâncarea pentru diete speciale;
- să coopereze la întreținerea ustensilelor de bucătărie și a echipamentului;
- să îndeplinească alte sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanță cu necesitățile imediate ale unități;
- să țină cont de perisabilitate, termenul de garanție, de modul în care urmează să fie folosite ingredientele;
- să facă prelucrările preliminare gătitului - să sorteze, să curețe, să spele, să divizeze și mai apoi să gătească - să fiarbă să frigă, să coace, să prăjească;
- să primească și să pună alimentele la păstrare în condiţiile prevăzute de normele igienico-sanitare;
- alte responsabilități specifice postului.
Descrierea companiei
Hotel Peștera se află în județul Dâmbovița, în inima Munților Bucegi, un hotel de 4 stele ce așteaptă cu nerăbdare inaugurarea noii aripi de 5 stele. Este un hotel ce continuă o tradiție a ospitalității începută acum aproapte 100 de ani, un hotel de leisure, destinat în special familiilor care vin să se relaxeze, să se deconecteze de la rutină și stresul cotidian. Deține un restaurant cu 100 de locuri, unde se servește micul dejun inclus în tariful camerei, prânzul și cina fiind disponibile a la carte sau bufet. Staff-ul hotelului este format din români, nepalezi și sri lankezi.
Publicat
27 Sept. 2024
Reactualizat
27 Sept. 2024
Expiră
27 Oct. 2024
Joburi similare