Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

OSPATARI, RECEPTIONERI DE HOTEL si BUCATARI!

GRUPUL INDUSTRIAL ALCA S.R.L.
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Echipa noastră își caută colegi pasionați, plini de viață,care-și doresc o carieră sigură în domeniul HoReCa!
  • OSPĂTAR:
Ne dorim un coleg/ o colegă căruia/căreia să îi placă să interacționeze cu oamenii, o persoană politicoasă ce dă dovadă de stăpânire de sine și spirit colectiv. Amabilitatea și respectul față de persoanele cu care intră în contact sunt printre calitățile pe care le căutăm. Avem câteva locuri disponibile pe postul de Ospătar în Restaurantul de la Cota 1610, în inima munților Bucegi - dacă te consideri un om al oamenilor și-ți place să zâmbești, vino alături de noi!
  • RECEPȚIONER DE HOTEL:
Căutăm o persoană sociabilă, cu abilități de comunicare verbală și scrisă, mereu atentă la nevoile celorlalți, ce știe să-și gestioneze timpul și să-și păstreze zâmbetul pe buze indiferent de provocări! Un recepționer de hotel prietenos și ospitalier, care știe să fie autentic și prompt va descreți frunți și va distruge bariere! Dacă ești o astfel de persoană, răbdătoare și calmă, trimite-ne un CV, căci noi te vrem în echipa noastră!
  • BUCĂTAR
Colegii noștri își doresc alături de ei un bucătar pasionat, atent la detalii, eficient și cu un bagaj de cunoștințe culinare. Suntem foarte riguroși când vine vorba despre curățenie, așadar ne dorim un coleg care să fie în asentimentul nostru. Un bucătar creativ, ce se adaptează cu ușurință la diferite provocări, cu spirit de echipă dezvoltat și cu rezistență la efort și situații de stres este ceea ce căutăm.

Descrierea jobului

Principalele responsabilități pentru fiecare post disponibil sunt:
  • OSPĂTAR:
- să cunoască limba engleză la nivel conversațional, pentru a ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄putea comunica eficient atât cu oaspeții străini, cât și cu colegii;
- să participe la efectuarea mise-en-place-ului;
- să cunoască, să manipuleze și să întrețină aparatele existente în restaurant;
- să aranjeze și să supravegheze mesele din punctul de vedere al aspectului, facilităților, curățeniei și igienei;
- să preia comenzile de mâncare și băutură într-o manieră eficientă și profesionistă;
- să transmită comanda la bucătărie așa cum a fost solicitată;
- să îndeplinească sarcinile fără a fi distras de alte persoane într-un mediu plin de oameni și zgomote care pot distrage atenția;
- să debaraseze mesele și să le pregătească pentru clienții următori;
- să cunoască meniul astfel încât să poată oferi în orice situație informații competente cu privire la felurile de mâncare, tacâmuri și băuturi;
- să înregistreze vânzările;
- să asigure în permanență inventarul și să păstreze permanent ordinea și curățenia;
- să își asume responsabilitatea pentru corectitudinea întocmirii și încasării notelor de plată;
- la final de zi să efectueze închiderea de zi și să emită raportul pe care îl predă recepției;
- alte responsabilități specifice postului.
  • RECEPȚIONER DE HOTEL:
- să cunoască limba engleză la nivel conversațional, pentru a putea comunica eficient atât cu oaspeții străini, cât și cu colegii;
- să prezinte și să ofere informații despre camere;
- să promoveze și să vândă produsul de cazare;
- să se implice activ în promovarea programelor, transmiterea/afișarea ofertelor și pachetelor turistice ale hotelului către clienți;
- să furnizeze clienților informații utile privind serviciile oferite în incinta hotelului;
- să preia cererile de rezervare individuale sau de grup care sunt solicitate prin toate mijloacele de comunicare, soluționându-le în cel mai scurt timp posibil;
- să supervizeze calendarul rezervărilor;
- să întocmească evidența computerizată a clienților: sosiri, plecări, rezervări în scopul evitării suprapunerii rezervărilor;
- să transmită către departamentele vizate problemele apărute sau reclamațiile oaspeților, pentru a fi rezolvate;
- să rezolve prompt și cu discreție situațiile particulare sau reclamațiile clienților;
- să cunoască în fiecare moment starea tuturor camerelor (ocupată, disponibilă, blocată, aflată în curățenie, etc.)
- să verifice/transmită și să întocmească în mod corect rapoartele zilnice privind încasările și consumul (cazare, minibar, magazin, restaurant);
- să verifice/ ordoneze și să actualizeze fișele de înregistrare a clienților, să urmărească aplicarea politicii de fidelizare a clientelei;
- să se ocupe de corespondență;
- să pregătească facturile și să încaseze contravaloarea serviciilor folosite de clienți hotelului (numerar sau prin transfer bancar folosind POS-urile din dotarea societății);
- să efectueze închiderea de zi și să transmită informația către departamentul contabilitate;
- să pregătească documentele și să le transmită către sediul social;
- să scaneaze documente, facturi și să efectueze arhivarea documentelor;
- alte responsabilități specifice postului.
  • BUCĂTAR:
- să pregatească meniul;
- să comande, să testeze, să recepționeze și să depoziteze ingredientele alimentare;
- să pregătească mâncarea în conformitate cu rețetele și formulele date (care includ calcularea cantităților necesare de materiale specifice pentru restaurant);
- să pregătească mai multe feluri de mancare în același timp, în funcție de și în ordinea comenzilor;
- să aranjeze și să decoreze mâncarea înainte de a fi servită pe farfurii, boluri, platouri după cum cere fiecare fel de mâncare preparat;
- să pregatească și să aranjeze mâncarea pentru diete speciale;
- să coopereze la întreținerea ustensilelor de bucătărie și a echipamentului;
- să îndeplinească alte sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanță cu necesitățile imediate ale unități;
- să țină cont de perisabilitate, termenul de garanție, de modul în care urmează să fie folosite ingredientele;
- să facă prelucrările preliminare gătitului - să sorteze, să curețe, să spele, să divizeze și mai apoi să gătească - să fiarbă să frigă, să coace, să prăjească;
- să primească și să pună alimentele la păstrare în condiţiile prevăzute de normele igienico-sanitare;
- alte responsabilități specifice postului.

Descrierea companiei

Hotel Peștera se află în județul Dâmbovița, în inima Munților Bucegi, un hotel de 4 stele ce așteaptă cu nerăbdare inaugurarea noii aripi de 5 stele. Este un hotel ce continuă o tradiție a ospitalității începută acum aproapte 100 de ani, un hotel de leisure, destinat în special familiilor care vin să se relaxeze, să se deconecteze de la rutină și stresul cotidian. Deține un restaurant cu 100 de locuri, unde se servește micul dejun inclus în tariful camerei, prânzul și cina fiind disponibile a la carte sau bufet. Staff-ul hotelului este format din români, nepalezi și sri lankezi.
Publicat 27 Sept. 2024 Reactualizat 27 Sept. 2024 Expiră 27 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.