Candidatul Ideal
• Orientare către cerinţele pieţei şi ale clientului
• Capacitate de comunicare, spirit organizatoric
• Cunoştinţe operare PC
• Acurateţe în înregistrarea datelor
• De preferat, experienţă de lucru cu baze de date
• Capacitate de comunicare, spirit organizatoric
• Cunoştinţe operare PC
• Acurateţe în înregistrarea datelor
• De preferat, experienţă de lucru cu baze de date
Descrierea jobului
• Creşte vânzarea şi a frecvenţa vizitelor în magazin pentru categoria de clienţi de care este responsabil
• Construieşte şi menţine o imagine pozitivă a companiei
• Întreţine o baza de date exactă şi corectă privind portofoliul de clienţi
• Organizează şi contactează clienții în funcţie de priorităţile definite
• Îşi îmbunătăţeşte continuu tehnicile de vânzări şi relaţia comercială cu clientul
Ofertă:
• Bonuri de masă
• Şansa unei cariere într-o companie multinaţională de succes
• Instruire teoretică şi practică la standarde internaţionale
• Construieşte şi menţine o imagine pozitivă a companiei
• Întreţine o baza de date exactă şi corectă privind portofoliul de clienţi
• Organizează şi contactează clienții în funcţie de priorităţile definite
• Îşi îmbunătăţeşte continuu tehnicile de vânzări şi relaţia comercială cu clientul
Ofertă:
• Bonuri de masă
• Şansa unei cariere într-o companie multinaţională de succes
• Instruire teoretică şi practică la standarde internaţionale
Descrierea companiei
METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry.
În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 30 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Pentru a consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători.
În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România.
Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară.
În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.
În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 30 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Pentru a consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători.
În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România.
Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară.
În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.