Candidatul Ideal
• Experienta de minim 2 ani în sfera vânzărilor si a relatiilor cu clientii. Experienta în farma constituie avantaj
• Orientare către client si către a rezolva situatiile aparute
• Excelente abilitati de comunicare
• Abilitati de vanzare si negociere
• Atitudine proactiva, implicare, spirit de echipa
• Cunostinte operare PC (Word, Excel)
Descrierea jobului
• Efectuează apeluri către clienti într-o manieră profesionistă
• Menține și dezvoltă relația cu toti clientii din portofoliul alocat
• Promovează atât proactiv cât și reactiv produsele companiei
• Monitorizează evolutia sold-urilor existente în portofoliul alocat și se asigură că se va efectua încasarea
• Comunică ofertele actualizate clientilor și întocmește oferte specifice pentru acestia
• Realizează rapoartele solicitate de către superiori
Beneficii:
- un mediu de lucru in care poti invata lucruri noi si care contribuie la dezvoltare ta profesionala
- o echipa formata din profesionisti
- bonus lunar variabil, in functie de realizarile atinse
- asigurare medicala privata, bonuri de masa, abonament Bookster, decont transport in comun
Descrierea companiei
Prezenti în Romania si Bulgaria, cu un numar de 136 de angajati, Romastru este o companie mijlocie de servicii farmaceutice, infiintata in 1994 in Romania. Compania asigura, ofera servicii medicale, de marketing, cercetare, depozitare si distributie integrate companiilor pentru care orientarea in aceste domenii este nepractică și ineficientă, prin stabilirea unor parteneriate pe termen lung, bazat pe rezultate certe si angajamentul de a reusi. In calitate de entitate creata cu scopul de a se ocupa de companiile din domeniul asistentei medicale bazate pe cercetare de pe pietele mai mici si mai dificile din Europa de Est, care activeaza in prezent in Romania si Bulgaria, Romastru Trading ofera o gama larga de servicii printre care: - Inregistrarea medicamentelor la autoritatile locale - Conformitatea cu farmacovigilenta si marketingul etic - Educatia medicala, precum si intalniri cu cercetatori si participari la simpozioane - Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing - Vanzari si promovari de produse - Gestiunea produselor - Forta de vanzari retail - Distributie, inclusiv depozitare, logistica si incasari