Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Operator suport servicii tehnice

Framsteg Management SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii si cu colegii, limbaj diplomat si politicos;
- Persoana cu atitudine pozitiva, punctuala, ordonata, dinamica, clara si coerenta in exprimarea verbala, scrisa;
- Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate, de concentrare si distributivitate, de gestionare corecta a situatiilor dificile si de a prioritiza corect activitatile zilnice;
- Abilitatea, capacitatea si disponibilitatea de a invata lucruri noi si a lucra cu aplicatii software;
- Experienta pe un post similar, minim 3 ani;
- Cunostinte medii de operare PC: Excel, Word, Outlook;
- Limba romana scris, vorbit (fara greseli gramaticale);
- Cunostinte de contabilitate primara constituie un avantaj.

Descrierea jobului

- dobandirea cunostintelor tehnice si comerciale despre serviciile prestate de firma pentru a oferi un suport eficient atat clientilor cat si echipelor din teren;
- utilizarea bazelor de date in vederea planificarii si programarii serviciilor tehnice pentru echipele din teren;
- monitorizarea timpilor de lucru si eficientizarea activitatii echipelor din teren;
- introducerea si prelucrarea datelor tehnice si comerciale, a proceselor verbale de receptie a serviciilor, operarea registrelor de control;
- evidenta documentelor / completare / scanare / pastrare, arhivare fizica si electronica;
- colaboreaza si comunica prin email si baza de date cu alte departamente in vederea solutionarii cat mai rapide a situatiilor tehnice / comerciale / financiare care pot aparea in derularea serviciilor firmei;
- comunicarea cu clientii firmei (telefonic, email) pentru programarea, verificarea si rezolvarea situatiilor neprevazute, detalierea serviciilor oferite de firma;
- suspendarea serviciilor oferite de firma pentru clientii cu factor de risc;
- verificarea si actualizarea stocului de produse si a echipamentelor din dotarea echipelor din teren.

Posibilitati de avansare pe posturi superioare in firma, in functie de pregatirea si experienta acumulata in firma.

Program: L-V 9-17, birouri Sector 3 Calea Calarasi (Traian)
Salariu net/luna: cuprins intre 3500 si 4000 lei, in functie de pregatirea si experienta profesionala, salariul se stabileste dupa primele 3 luni de proba.

Descrierea companiei

Framsteg Management Group desfasoara servicii de mentenanta pentru spatiile comerciale, de productie si de birouri. Administram aproximativ 2000 de locatii in toata tara pentru 1000 de clienti si suntem mandri ca suntem recunoscuti ca unul dintre liderii pietei.
Suntem in continua dezvoltare si dorim sa ne marim echipa, cautam colegi noi, cu initiativa, seriosi, harnici, optimisti, dornici sa avanseze profesional.
Hai si tu in echipa noastra!

Publicat 28 Ian. 2025Reactualizat 5 Febr. 2025Expiră 27 Febr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.