Candidatul Ideal
- Studii medii/superioare finalizate
- Cunostinte de contabilitate primara si contabilitate de gestiune
- Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa
- Atentie la detalii, analiză și sinteză
- Cunostinte operare baze de date si MS Office
- Ai minimum 2 ani experienta intr-un post similar
Descrierea jobului
Responsabilitatile postului presupun:
- Prelucrarea de documente specifice: facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase, dispozitii de plata, si alte documente ce tin de zona contabilitatii primare;
- Intocmire NIR-uri pe baza avizelor de marfa si a altor documente primite;
- Inregistrarea stocurilor de gestiune si realizarea inventarului impreuna cu managerul locatiei;
- Introducerea retetelor in sistemul de gestiune;
- Arhivarea si indosarierea documentelor contabile;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor financiare; cerute de management.
- Experienta in utilizarea softului de gestiune MC reprezinta un avantaj;
- Experienta in utilizarea softului Charisma reprezinta un avantaj;
Descrierea companiei
City Grill Group este cel mai mare lanț de restaurante din România. Cu 18 locații deschise în București, restaurante și hoteluri, asigurăm zi de zi o experiență de neuitat oaspeților care ne calcă pragurile, prin preparate delicioase și servicii de cea mai înaltă calitate. Muncește într-o companie de top!