Operator magazin online
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office (Word, ︆︎︁︂︁︄︁︊︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Excel);
- Cunostinte minime Photoshop;
- Cunoasterea perfecta a limbii romane (obligatoriu);
- Seriozitate, buna organizare, spirit de echipa, atentie la detalii, bune abilitati de comunicare si relationare.
- Capacitatea de gestionare eficientă a timpului și a priorităților.
Descrierea jobului
︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈- Raspunde de comunicarea directa si indirecta cu clientii magazinului online;
- Prezintă diferite rapoarte și situații cerute de management.
- Este la curent cu noutatile si tendintele din domeniu si propune strategii de imbunatatire a vanzarilor.
Descrierea companiei
Various brands #SPORTEXPERIENCE
Compania cu capital integral romanesc Various Brands a intrat pe piata in anul 2007, deschizand primul magazin in Ramnicu Valcea. Actual compania detine 45 magazine in cele mai importante orase din tara: Bucuresti, Ploiesti, Bacau, Focsani, Galati, Braila, Piatra Neamt, Rm Valcea, Tg Jiu, Craiova, DT Severin, Pitesti, Constanta,Sibiu, Alba Iulia, Buzau, Suceava, Targu Mures, Baia Mare. In 2021, am intrat si pe piata internationala, deschizand primul magazin in Sofia.
Pentru anul 2024, Various Brands are ca si plan de expansiune deschiderea a inca 3 noi magazine in marile centre comerciale din Romania.
Magazinele Various Brands ofera clientilor o gama variata de produse sportive ale celor mai renumite brand-uri: Nike, Puma, Converse, New Balance si altele.
GRID este un nou concept multibrand prezent pe piata din 2018, cu primul magazin deschis in Pitesti. Noul concept a luat nastere din dorinta de a veni in intampinarea pasionatilor de noile trenduri stradale si celor care vor sa se remarce printr-un stil vestimentar aflat sub amprenta originalitatii. GRID este noul limbaj in materie de street style si a ajuns rapid in topul preferintelor publicului tanar.
Urmarind tendintele si avand grija sa puncteze pe calitate, brandul se concentreaza pe patru valori fundamentale: - calitate - oferind clientilor produse de calitate sub amprenta originalitatii marilor branduri; - diversitate - articolele de sport adecvate stilului urban casual, fac un mix efervescent si sunt potrivite pentru o paleta larga de sporturi; - transparenta - prezinta o imagine reala a brandului si raspunde intotdeauna nevoilor clientilor in vederea mentinerii unei relatii de incredere client – companie; - competitivitate - pastreaza un raport calitate-pret excelent si cauta mereu sa aiba cele mai accesibile preturi in domeniul sau de activitate.
Ca angajator, Various brands crede cu tarie ca la baza oricarei afaceri de succes stau angajatii pregatiti si multumiti. Pentru asta, investeste in oameni si in dezvoltarea lor, le ofera posibilitatea de a-si descoperi si dezvolta potentialul si le construieste cariere de succes pas cu pas.
Vino sa faci parte din echipa Various brands!