-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul:La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Operator Logistica si Facturare

Mediterana Import Export SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii superioare
Foarte bune abilitati de utilizare PC (Microsoft Teams, Excel, Outlook);
Experienta anterioara de minim 3 ani intr-o pozitie similara;
Cunostinte minime de contabilitate primara;
Experienta in folosirea softurilor de contabilitate;
Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
Orientare spre gasirea rapida de solutii;
Atentie distributiva si capacitate de concentrare;
Capacitate de organizare si planificare a muncii;
Atitudine proactiva si deschidere spre nou;
Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa;

Descrierea jobului

Preluarea si centralizarea comenzilor primite de la Departamentul Vanzari;
Verificare disponibilitate in stoc a marfurilor necesare pentru livrare;
Transmiterea comenzilor prelucrate, pe mail/platforma web catre depozite;
Verificarea cu depozitele privind incarcarea comenzilor;
Organizarea expeditiilor de marfuri conform cerintelor comerciale si optimizarea costurilor de transport;
Centralizarea comenzilor de transport si verificarea facturilor emise de către transportatori;
Emitere coduri UIT;
Emiterea facturilor in sistemul informational;
Introducerea in sistemul de gestiune a produselor;
Mentinerea comunicarii constante cu clientii, informandu-i despre statusul comenzilor si modificarile aparute in termenele de livrare;
Organizarea si gestionarea tipologiilor de facturare si verificarea periodica a corectitudinii datelor;
Relationarea cu clientii prin email/telefon si rezolvarea solicitarilor punctuale, printre care si analizarea problemelor sesizate si stabilirea cursului de actiune pentru rezolvarea acestora, in conformitate cu procedurile interne;
Gestionarea comenzile urgente si comunicarea cerintelor suplimentare catre departamentul achizitii si vanzari.
Generarea de rapoarte din sistemul informational si analizarea acestora pe baza unor cerinte stabilite;
Evidenta stocurilor;
Participarea la inventarierea produselor, anuala sau ceruta express;
Emiterea si verificarea documentelor privind livrarea produselor (AWB-uri transportatori si facturi);
Responsabil cu stocul bunurilor consumabile, si comandarea acestora (la nevoie);

Descrierea companiei

Ce iti oferim:
Oportunitatea de a lucra într-un mediu placut si stabil;
Program de lucru: Luni-Vineri, 09:00-17:00
Pachet salarial motivant (salariu net si tichete de masa);
Asigurare privata de sanatate;
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata.
Publicat 4 Dec. 2024Reactualizat 12 Dec. 2024Expiră 3 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.