Candidatul Ideal
Studii superioare
Foarte bune abilitati de utilizare PC (Microsoft Teams, Excel, Outlook);
Experienta anterioara de minim 3 ani intr-o pozitie similara;
Cunostinte minime de contabilitate primara;
Experienta in folosirea softurilor de contabilitate;
Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
Orientare spre gasirea rapida de solutii;
Atentie distributiva si capacitate de concentrare;
Capacitate de organizare si planificare a muncii;
Atitudine proactiva si deschidere spre nou;
Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa;
Foarte bune abilitati de utilizare PC (Microsoft Teams, Excel, Outlook);
Experienta anterioara de minim 3 ani intr-o pozitie similara;
Cunostinte minime de contabilitate primara;
Experienta in folosirea softurilor de contabilitate;
Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
Orientare spre gasirea rapida de solutii;
Atentie distributiva si capacitate de concentrare;
Capacitate de organizare si planificare a muncii;
Atitudine proactiva si deschidere spre nou;
Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa;
Descrierea jobului
Preluarea si centralizarea comenzilor primite de la Departamentul Vanzari;
Verificare disponibilitate in stoc a marfurilor necesare pentru livrare;
Transmiterea comenzilor prelucrate, pe mail/platforma web catre depozite;
Verificarea cu depozitele privind incarcarea comenzilor;
Organizarea expeditiilor de marfuri conform cerintelor comerciale si optimizarea costurilor de transport;
Centralizarea comenzilor de transport si verificarea facturilor emise de către transportatori;
Emitere coduri UIT;
Emiterea facturilor in sistemul informational;
Introducerea in sistemul de gestiune a produselor;
Mentinerea comunicarii constante cu clientii, informandu-i despre statusul comenzilor si modificarile aparute in termenele de livrare;
Organizarea si gestionarea tipologiilor de facturare si verificarea periodica a corectitudinii datelor;
Relationarea cu clientii prin email/telefon si rezolvarea solicitarilor punctuale, printre care si analizarea problemelor sesizate si stabilirea cursului de actiune pentru rezolvarea acestora, in conformitate cu procedurile interne;
Gestionarea comenzile urgente si comunicarea cerintelor suplimentare catre departamentul achizitii si vanzari.
Generarea de rapoarte din sistemul informational si analizarea acestora pe baza unor cerinte stabilite;
Evidenta stocurilor;
Participarea la inventarierea produselor, anuala sau ceruta express;
Emiterea si verificarea documentelor privind livrarea produselor (AWB-uri transportatori si facturi);
Responsabil cu stocul bunurilor consumabile, si comandarea acestora (la nevoie);
Verificare disponibilitate in stoc a marfurilor necesare pentru livrare;
Transmiterea comenzilor prelucrate, pe mail/platforma web catre depozite;
Verificarea cu depozitele privind incarcarea comenzilor;
Organizarea expeditiilor de marfuri conform cerintelor comerciale si optimizarea costurilor de transport;
Centralizarea comenzilor de transport si verificarea facturilor emise de către transportatori;
Emitere coduri UIT;
Emiterea facturilor in sistemul informational;
Introducerea in sistemul de gestiune a produselor;
Mentinerea comunicarii constante cu clientii, informandu-i despre statusul comenzilor si modificarile aparute in termenele de livrare;
Organizarea si gestionarea tipologiilor de facturare si verificarea periodica a corectitudinii datelor;
Relationarea cu clientii prin email/telefon si rezolvarea solicitarilor punctuale, printre care si analizarea problemelor sesizate si stabilirea cursului de actiune pentru rezolvarea acestora, in conformitate cu procedurile interne;
Gestionarea comenzile urgente si comunicarea cerintelor suplimentare catre departamentul achizitii si vanzari.
Generarea de rapoarte din sistemul informational si analizarea acestora pe baza unor cerinte stabilite;
Evidenta stocurilor;
Participarea la inventarierea produselor, anuala sau ceruta express;
Emiterea si verificarea documentelor privind livrarea produselor (AWB-uri transportatori si facturi);
Responsabil cu stocul bunurilor consumabile, si comandarea acestora (la nevoie);
Descrierea companiei
Ce iti oferim:
Oportunitatea de a lucra într-un mediu placut si stabil;
Program de lucru: Luni-Vineri, 09:00-17:00
Pachet salarial motivant (salariu net si tichete de masa);
Asigurare privata de sanatate;
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata.
Oportunitatea de a lucra într-un mediu placut si stabil;
Program de lucru: Luni-Vineri, 09:00-17:00
Pachet salarial motivant (salariu net si tichete de masa);
Asigurare privata de sanatate;
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata.
Joburi similare
- 11 Dec. 2024
Operator date - Admin / Logistica Bolintin Deal km 23, A1
MAERSK ROMANIA SRL
București, Giurgiu, Bolintin Deal și alte orașe4300 - 5000 RON net / lună