Operator introducere, validare și prelucrare date
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat.
- experiență în utilizarea modulelor SAP ERP: MM, AA, CS, SD;
- abilități de rezolvare a problemelor și atenție la detalii;
- capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă;
- abilități de comunicare în engleză.
Descrierea jobului
Atributii generale ale postului:
- colaborarea cu echipele de dezvoltare și IT pentru a implementa soluții tehnice eficiente;
- introducerea datelor operative din zonele de management al materialelor și activităților de ofertare, negociere și lansare în execuție a comenzilor de servicii;
- oferirea de suport tehnic utilizatorilor interni în utilizarea sistemului SAP ERP.
Cererile pentru inscrierea candidatilor, care vor cuprinde pe langa datele de indentificare ale candidatului si adresa de e-mail precum si numarul de telefon, in vederea comunicarii de informatii, se vor depune in perioada 02.12.2024 – 16.12.2024, de luni pana vineri in intervalul orar 08.30 – 14.00, la sediul S.S.H. Hidroserv S.A. din Mun. Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, Etaj 3, Sector 2 – Compartiment Resurse Umane sau pe adresa de e-mail: Office@hidroserv.ro.
detalii anunt: site www.hidroserv.ro sectiunea interes public/cariere
Descrierea companiei
Societatea de Servicii Hidroenergetice Hidroserv S.A. este filială a S.P.E.E.H. „Hidroelectrica” S.A., având forma juridică de societate pe acțiuni.
Societatea de Servicii Hidroenergetice HIDROSERV S.A a fost înființată la data de 5 august 2013, inițial sub denumirea Hidroelectrica-Serv S.A., ca urmare a fuziunii prin contopire a celor opt filiale Hidroserv: Bistrița, Cluj, Curtea de Argeș, Hațeg, Porțile de Fier, Râmnicu Vâlcea, Sebeș, Slatina.
Dinamica complexă a proceselor de servicii și mentenanță într-un domeniu strategic – sistemul hidroenergetic – a determinat operaționalizarea rapidă a companiei, aceasta reușind în prezent să acopere toate segmentele pieței autohtone de profil.
Societatea dispune de echipamente performante de producție și verificări, mijloace tehnice de informare şi prelucrare a datelor, documentaţii tehnice şi operaţionale, precum și de personal calificat și autorizat pentru o gamă largă de servicii, cuprinzând proiectarea, execuția, mentenanța și instalarea de echipamente, automatizările aferente, precum și punerea în funcțiune a acestor instalații.
Sediul social al societății se află în municipiul București, str. Constantin Nacu, nr. 3, et. 3-5, sectorul 2.
-
- 21 Nov. 2024
Operator introducere date - Contabilitate primara
RAGMET RAFFINERIA S.R.L.
București, Ilfov, Bragadiru5000 - 5500 RON net / lună