Candidatul Ideal
Ești o persoană proactivă, pasionată și experimentată în e-commerce?
Suntem în căutarea unui Operator Facturare si Procesare Comenzi - experimentat, talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în creștere. Dacă ești pasionat de domeniul comerțului online, ai experiență în domeniu și ai abilități excelente de organizare, te invităm să aplici pentru această poziție.
Cerințe:
Studii superioare incheiate
Experiență in utilizarea Microsoft Excel - nivel peste mediu - obligatoriu
Experiență anterioară în domeniul gestionării comenzilor sau într-o poziție similară este obligatorie.
Experiența in gestionarea comenzilor din marketplace-uri reprezinta un avantaj.
Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii (lb. română + engleză).
Abilități de învățare rapidă.
Cunoștințe solide de utilizare a sistemelor informatice și a platformelor de comerț online, alaturi de soft-uri de facturare si gestiune.
Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă.
Atitudine proactivă și orientată către soluții.
Descrierea jobului
- Procesarea rapidă și precisă a comenzilor primite online (sistem semi-automatizat).
- Modificări de comandă (înlocuirea produselor, schimbare adresă, schimbare date facturare etc.).
- Facturare + generare si gestionare NIR-uri.
- Verificarea și confirmarea detaliilor comenzilor în sistem. Suport clienti.
- Comunicarea telefonică eficientă cu clienții privind statusul comenzilor și orice întrebări suplimentare.
- Colaborarea strânsă cu echipa de logistică pentru asigurarea livrării la timp a produselor.
- Gestionarea + procesarea retururilor, garantiilor și rezolvarea problemelor legate de comenzile clienților.
- Gestionare comenzi markeplace-uri (Romania + extern, sistem semi-automatizat)
Beneficii:
- Salariu competitiv și bonusuri de performanță [raportat la experiența în industrie, minim 4500 lei + bonusuri și beneficii suplimentare (după perioada de probă - 90 zile)].
- Prime de loialitate (Craciun, Paste, Black Friday).
- Decontare transport (Bucuresti).
- Oportunități semnificative de dezvoltare profesională.
- Mediu de lucru prietenos și dinamic.
- Discounturi exclusive pentru angajați.
Locatie activitate: Bd. Theodor Pallady, Sector 3, Bucuresti
Program de lucru:
Luni - vineri: 9:00 - 18:00
Sambată: 10:00 - 14:00, prin rotație (se lucreaza 1 sâmbătă/lună)
Dacă îndeplinești aceste criterii și ești entuziasmat/(ă) de oportunitatea de a contribui la succesul nostru în continuă creștere, te rugăm să aplici și vrem sa te cunoaștem!
Te așteptăm în echipa noastră!
Echipa Lerato.ro
www.Lerato.ro
Descrierea companiei
Lerato.ro s-a nascut din pasiunea de a proteja. Fie ca este vorba de smartphone-ul din dotare, tableta de toata ziua sau indispensabilul laptop, cu toate sunt supuse, precum oamenii mari in ale caror maini falnice isi pun la treaba nanobitii de tehnologie si informatie, la randul lor, intamplarilor nefaste. Toate au nevoie de protectie.
Echipa din spatele proiectului Lerato.ro vine in ajutorul tehnologiei mobile si mai ales a pastrarii calitative a acesteia. Solutiile propuse si aduse in premiera in Romania reprezinta scuturi de aparare si prelungire a vietii si functionalitatii dispozitivelor mobile.
Unic importator in Romania ale celor mai puternice branduri protective din SUA, Lerato.ro genereaza noutate si prospetime in piata carcaselor protective.
Te asteptam cu bratele deschise in echpa noastra, alaturi de un plus de energie pozitiva !