Candidatul Ideal
Candidatul Ideal:
- Spirit de echipa
- Atitudine pozitiva
- Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită
- Bun comunicator
- Cunostinte PC: MS Office - Excel;
- Experienta de lucru cu orice sistem ERP - constituie un avantaj
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Administrează comenzile de vânzări în ERP
- Emite facturi de vânzare și toate documentele legate de procesul de vânzare (procese verbale, certificate de garanție, avize de expeditie)
- Verifica respectarea prevederilor contractuale inainte de facturare (termen de livrare / facturare, format factura, anexe factura: certificate de garantie, procese-verbale, etc)
- Gestionare comenzi de retururi / inlocuiri produse si emite facturi de stornare
- Creează și actualizează în ERP cardurile de articole si de clienți
Descrierea companiei
Karl Storz SE & Co. KG, este o companie de renume mondial, cu sediul in Tuttlingen,Germania, avand peste 8500 de angajati, uniti prin a creea si dezvolta aparatura medicala de inalta calitate.
In cei 75 de ani de existenta, Karl Storz si-a castigat reputatia mondiala prin inovatia in fabricarea si comercializarea de aparatura medicala.
In acest moment, compania Karl Storz este reprezentata de peste 50 de filiale in 40 de tari.
In cei 75 de ani de existenta, Karl Storz si-a castigat reputatia mondiala prin inovatia in fabricarea si comercializarea de aparatura medicala.
In acest moment, compania Karl Storz este reprezentata de peste 50 de filiale in 40 de tari.