Candidatul Ideal
Cum ești tu?
- Cunoști limba engleză la nivel conversațional
- Ai minime cunoștințe de operare PC (pachetul Office)
- Ai claritate și fluență în exprimare
- Experiența în call center constituie un avantaj, dar nu este obligatorie
Descrierea jobului
- Preiei comenzi din magazinul online sau telefonic, le înregistrezi în sistemul informatic și le procesezi
- Vinzi produse clienților, precum și potențialilor clienți
- Oferi informații cu privire la disponibilitatea produselor, condiții și modalități de transport și plată
- Oferi informații privind produsele și serviciile din portofoliul companiei
- Contribui la dezvoltarea și menținerea relațiilor cu partenerii companiei
- Gestionezi documentele însoțitoare și fiscale necesare expedierii coletelor
- Contribui la promovarea imaginii companiei și la menținerea relațiilor cu clienții
- Mediu de lucru plăcut
- Pachet salarial competitiv, coordonat cu rezultatele
- Posibilitatea de a lucra în ture (în intervalul 08:00-22:00)
- Bonusuri de performanță
- Work from Home
Descrierea companiei
Povestea Floria este despre flori, oameni și momente speciale. Este o poveste începută pe 18 iulie 2010 și născută din pasiunea și dragostea pentru flori și frumos.
Floria crede în oameni și pentru că nevoile clienților săi sunt extrem de importante, le oferă acestora permanent flori proaspete, importate de la producători recunoscuți, suport tehnic pentru comenzi, transport gratuit prin curierii proprii în toată țara în maxim 2 ore, carduri de fidelitate și coduri de reducere pentru clienții fideli, un design profesionist și confidențialitate, asigurând anonimatul celor care aleg serviciile companiei.
Ca o confirmare a interesului față de clienți, Floria a primit în 2010, 2013, 2014, 2015, 2016 și 2017 titlul de „Florăria Online a Anului” în cadrul Galei Premiilor de e-Commerce și de două ori titlul de „Cea mai bună florărie online și cel mai bun magazin online din România” (2016 și 2017).
De altfel, pentru că oferă flori mereu proaspete, livrare rapidă, design original și excepțional, Casa Regală a ținut cont de toate aceste caracteristici și a acordat companiei calitatea de „Furnizor al Casei Regale a României”. Astfel, până în anul 2019, toate buchetele și aranjamentele florale folosite de către Casa Regală în cadrul evenimentelor organizate, dar și cu alte ocazii importante din viața Familiei Regale, sunt marca Floria.
Floria își asumă responsabilitatea păstrării profesionalismului, seriozității și a standardelor înalte privind calitatea produselor sale tuturor clienților, fiind magazinul online care oferă creații florale unice, cu un design în acord cu tendințele din lumea modei internaționale, dar adaptat permanent cerințelor pieței din România.
Știm că vom crește doar datorită oamenilor, așadar echipa Floria este una de care suntem extrem de mândri. Investim permanent în oameni și am reușit să aducem împreună specialiști în mai multe domenii dar cu pasiuni comune pentru flori și frumos. Fără modestie, suntem bucuroși de oameni pasionați și valoroși și pentru că ne dezvoltăm permanent, căutăm forțe proaspete.
Dacă și tu iubești florile, te așteptăm să te alături echipei noastre valoroase și să ducem mai departe povestea Floria!