Candidatul Ideal
ALCAR WHEELBASE ROMANIA este in cautarea unui Customer Care Specialist (Agent Call-Center) pasionat de industria auto.
Activitatea se desfasoara la sediul companiei.
Sediul Alcar Wheelbase se afla in WDP Park, Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov.
Transportul este asigurat.
Activitatea se desfasoara la sediul companiei.
Sediul Alcar Wheelbase se afla in WDP Park, Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov.
Transportul este asigurat.
Descrierea jobului
SCOPUL POSTULUI
Ofera asistenta clientilor companiei, promoveaza si vinde proactiv produsele si serviciile companiei, identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti.
- Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire – call-center, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor in vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile;
- Identifica corect nevoile clientilor;
- Furnizeaza informatii generale (produse, servicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate de plata, valoarea facturii);
- Furnizeaza solicitantilor date specifice, corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
- Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
- Opereaza comenzile in sistemul si aplicatiile interne ale companiei;
- Opereaza comenzile de transport;
- Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute;
- Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
- Solicita ajutorul superiorului direct ori de cate ori identifica potentiale erori sau atunci cand rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii.
OFERTA SI BENEFICII (sediul companiei se afla situat in Com. Stefanesti, Jud. Ilfov, transportul este asigurat)
Ofera asistenta clientilor companiei, promoveaza si vinde proactiv produsele si serviciile companiei, identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti.
- Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire – call-center, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor in vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile;
- Identifica corect nevoile clientilor;
- Furnizeaza informatii generale (produse, servicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate de plata, valoarea facturii);
- Furnizeaza solicitantilor date specifice, corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
- Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
- Opereaza comenzile in sistemul si aplicatiile interne ale companiei;
- Opereaza comenzile de transport;
- Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute;
- Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
- Solicita ajutorul superiorului direct ori de cate ori identifica potentiale erori sau atunci cand rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii.
OFERTA SI BENEFICII (sediul companiei se afla situat in Com. Stefanesti, Jud. Ilfov, transportul este asigurat)
- Pachet salarial motivant, tichete de masa (30 lei/zi).
- Mediu de lucru placut.
- Traininguri de specialitate.
Descrierea companiei
ALCAR Wheelbase România este parte a grupului internațional ALCAR, liderul de piață în segmentul aftermarket din Europa în materie de jante destinate autoturismelor, cu un portofoliu impresionant de jante din oțel și aliaj fabricate în Germania.
În România, cu o capacitate de stocare de peste 200.000 de anvelope și 50.000 de jante, ALCAR este unic importator al jantelor AEZ, DOTZ, DEZENT, ALCAR STAHLRAD, ALCAR HYBRIDRAD, DOTZ SURVIVAL, al accesoriilor de roți ALCAR și al sistemelor TPMS Alcar. Totodată, ALCAR Wheelbase România este unul dintre cei mai mari importatori de anvelope destinate autoturismelor și camioanelor, de la producători de renume precum Falken, Kumho, Nexen, Giti / GT Radial, Sailun, Westlake, Goodride, Triangle, RoadX.
În România, cu o capacitate de stocare de peste 200.000 de anvelope și 50.000 de jante, ALCAR este unic importator al jantelor AEZ, DOTZ, DEZENT, ALCAR STAHLRAD, ALCAR HYBRIDRAD, DOTZ SURVIVAL, al accesoriilor de roți ALCAR și al sistemelor TPMS Alcar. Totodată, ALCAR Wheelbase România este unul dintre cei mai mari importatori de anvelope destinate autoturismelor și camioanelor, de la producători de renume precum Falken, Kumho, Nexen, Giti / GT Radial, Sailun, Westlake, Goodride, Triangle, RoadX.