Candidatul Ideal
- Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții.
- Experiență anterioară în activități de call center sau servicii pentru clienți constituie un avantaj.
- Capacitate de organizare și atenție sporită la detalii.
- Persoană proactivă, capabilă să gestioneze mai multe sarcini în paralel.
- Abilități bune de operare PC.
- Punctualitate
Descrierea jobului
- Confirmarea comenzilor și oferirea suportului necesar clienților prin telefon (call center).
- Gestionarea comenzilor și generarea AWB-urilor pentru expedieri.
- Impachetarea comenzilor.
- Oferirea de asistență clienților în legătură cu comenzile și produsele disponibile.
Descrierea companiei
Xplicit Apparel este lider de piață în monetizarea comunităților și artiștilor din România. Fondată pe principii de colaborare și inovație, Xplicit susține dezvoltarea artiștilor independenți și a culturii autohtone prin soluții inovatoare de merchandising. Cu o experiență de peste 13 ani, Xplicit oferă o gamă completă de servicii, de la design și producție textilă, până la logistică și suport pentru brandurile partenere. Colaborăm cu artiști de top din industria hip hop și trap, facilitându-le accesul la produse personalizate de înaltă calitate
www.xplicit.ro