-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul:La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Operator Call Center

S.C. IKEA Romania S.A.
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Agent Servicii Clienți, Departamentul Remote Customer Meeting Point, Magazinul IKEA Pallady

Entuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.

Ce vom aprecia la tine:
  • ​​​​Cunoașterea identității corporative IKEA, a valorilor sale de bază și a viziunii de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni
  • ​Cunoștințe foarte bune despre gama de produse și servicii IKEA
  • ​Cunoaștere solidă a comportamentului general al clientului la distanță, pe toate canalele, precum și a interacțiunii la distanță cu clientul
  • ​Cunoaștere extensivă a modului de adresare IKEA și a condițiilor preliminare de comunicare pe toate canalele
  • ​Nivel ridicat de prelucrare a datelor/operare a calculatorului
  • ​​Motivat de împărtășirea și punerea în practică a culturii și valorilor IKEA
  • ​Pasionat de întâmpinarea clienților și de înțelegerea vieții de acasă a acestora
  • ​Motivat de lucrul cu tehnologia care permite implicarea la distanță într-un mediu la distanță rapid și orientat spre viitor
  • ​Apreciază lucrul în cadrul unei echipe cu obiective comune, în cadrul unei culturi a colaborării și deschise​
  • ​Capacitatea de a înțelege nevoile clienților și de a oferi soluții relevante care să genereze satisfacție pentru clienți, precum și de a gestiona și de a aplana potențialele conflicte
  • ​Abilități solide de interacționare cu clienții și capacitatea de a-și adapta comunicarea în funcție de canal
  • ​Capacitatea de a lucra cu instrumente și sisteme moderne, într-un mediu dinamic de retail, gestionând mai multe sarcini în același timp
  • ​Abilitatea de a comunica în mod corect, cu încredere și clar în limba locală, pe toate canalele
Dacă nu te recunoști în toate aceste puncte, s-ar putea să fii totuși un candidat excelent pentru acest rol. Ne place să gândim pe termen lung și să investim împreună cu noi în dezvoltarea oamenilor.

Descrierea jobului

Responsabilitățile tale zilnice:
  • ​​Să ofere asistență de calitate pentru clienți pe toate canalele la distanță, inclusiv apeluri video în timp real, pentru a asigura o experiență excepțională a clienților, consolidând astfel încrederea în marca IKEA
  • ​Să ofere soluții excelente și convenabile, dând dovadă de o abordare orientată către client și cu adevărat empatică în fiecare interacțiune cu clientul, pentru a spori la maximum satisfacția clientului
  • ​Să utilizeze tehnici de gestionare a conflictelor în punctele de contact cu clientul, pentru a contribui la interacțiuni facile și pozitive care stimulează păstrarea clienților
  • ​Să își asume răspunderea pentru a decide cazurile în care trebuie să depună un efort suplimentar, acordând prioritate experienței clientului și, în același timp, înțelegând conceptul de eficientizare a costurilor
  • ​Să contribuie cu informații și să își asume răspunderea pentru stabilirea și atingerea obiectivelor personale care sunt coordonate cu și care contribuie la obiectivele unității, funcției și echipei
  • ​Să caute în mod activ informații despre produsele și serviciile IKEA, pentru a fi permanent la curent cu prioritățile și activitățile comerciale, menținând astfel capacitatea de a contribui la vânzări în mod direct și indirect
  • ​Să ofere feedback privind nevoile de îmbunătățire a datelor, contribuind astfel la asigurarea cunoștințelor necesare pentru îndeplinirea nevoilor clienților pentru toți angajații
  • ​Să surprindă și să împărtășească detalii relevante privind comportamentul clienților, pentru a permite altor părți din cadrul Ingka să îmbunătățească experiența acestora
De ce a lucra la IKEA înseamnă mult mai mult decât un loc de muncă?

Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea:

• Îți vom oferi un salariu corect și atractiv și îți vom acorda compensații suplimentare dacă lucrezi în weekend, te vom susține financiar cu o indemnizație pentru transport și masă și vei avea întotdeauna la dispoziție mâncare gătită (cu carne sau vegetariană) în restaurantul angajaților, precum și băuturi și gustări gratuite (cafea, sucuri, fructe).
• Știm că timpul tău liber este important, așa că, în fiecare an, vei primi un voucher de vacanță.
• Ai o cameră suplimentară pe care ai vrea s-o renovezi? În calitate de angajat IKEA, beneficiezi de discounturi la toate produsele noastre.
• Credem că fiecare dintre noi contribuie la îndeplinirea (și depășirea) obiectivelor noastre.

Descrierea companiei

Istoria IKEA
Primul magazin IKEA a fost înfiinţat în zona pădurilor sudice ale Suediei, transformandu-se în decursul a peste 60 de ani într-o experienţă comercială de mobilă cunoscută în mare parte din lume.
Viziunea IKEA
Viziunea noastră este aceea de a crea o viaţă de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulţi oameni. Cum facem acest lucru? Oferind o gamă largă de produse de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale şi cu un design de calitate, la preţuri atât de scăzute încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite.
Originea suedeza
Designul suedez este o altă piatră de temelie a gamei de produse IKEA, care continuă să fie creată în Suedia. Produsele de mobilier şi decoraţiuni sunt moderne, dar nu de dragul tendinţelor momentului, funcţionale şi în acelaşi timp atrăgătoare, create cu grijă faţă de oameni şi sigure pentru copii. Ele reprezintă stilul de viaţă suedez, proaspăt şi sănătos, datorită culorior şi materialelor atent alese. Aceste idei sunt în strânsă legătură cu faptul că rădăcinile IKEA au pornit din Småland, sudul Suediei, unde oamenii muncesc mult şi trăiesc modest, folosind la maximum resursele limitate de care dispun.
Sustenabilitate - grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător
Pentru noi, sustenabilitatea înseamnă grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător, fie că este vorba de ajutorul dat copiilor săraci sau de crearea energiei regenerabile. Ne ocupăm de aceste probleme împreună cu furnizorii, colegii şi partenerii noştri, iar rezultatele acestei colaborări se văd în produsele şi soluţiile inovative oferite clienţilor şi în modul în care ne desfăşurăm activitatea. Să nu uităm că şi micile acţiuni sunt importante, contribuind astfel la atingerea unor rezultate extraordinare.
Publicat 23 Dec. 2024Reactualizat 23 Dec. 2024Expiră 22 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.