Candidatul Ideal
- Sa fii prietenos, empatic, deschis la schimbare;
- Sa iti placa provocarile si sa fii orientat spre rezultate;
- Sa ai studii superioare (in curs sau finalizate)
- Reprezinta un avantaj: sa ai experienta in domeniul asigurarilor sau in contact center/ relatii clienti.
Descrierea jobului
- Vei prelua, inregistra si rezolva apelurile telefonice de la clienti exact ca un supererou: ︃︁︃︈︁︃︄︂︂︁cu maxima grija, seriozitate si implicare.
- Vei veni in intampinarea nevoilor clientilor si le vei oferi toate informatiile necesare despre produsele de asigurare si solutionarea dosarelor de dauna.
In UNIQA punem oamenii in centrul tuturor eforturilor noastre si incurajam diversitatea. Aceasta abordare face din UNIQA un loc pentru crestere personala si profesionala, dezvoltare si implicare. Recunoastem si promovam valoarea diferitelor perspective. Dorim ca tu sa-ti atingi potentialul in timp ce iti dezvolti cariera cu noi.
**UNIQA colecteaza si prelucreaza date cu caracter personal in calitate de operator, in conformitate cu prevederile legale aplicabile in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. Informatii complete despre prelucrarea datelor cu caracter personal efectuata de catre UNIQA se gasesc pe pagina web a companiei, www.uniqa.ro, la sectiunea "Cariere UNIQA".
Descrierea companiei
O data cu preluarea la finalul anului 2008 a companiei UNITA, prima companie cu capital privat din Romania, UNIQA Asigurari a devenit cea mai noua membra a UNIQA Group Austria - unul dintre cele mai dinamice si profitabile grupuri de asigurari din Centrul si Sud Estul Europei, lider al pietei austriece si jucator important pe toate cele 20 de piete in care are activitate, cu aproximativ 17 500 de angajati, 5,7 milioane de clienti si aproape 13 milioane de polite in 20 de piete regionale.
Cu un portofoliu complet de produse care respecta nevoile clientilor, dar si tendintele pietei, UNIQA Asigurari este unul dintre liderii pietei romanesti de asigurari generale, preocupandu-se permanent pe dezvoltarea de produse si solutii de asigurari integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic.
UNIQA Asigurari numara in prezent, aproximativ 1 100 de angajati in 46 de sucursale si 101 de agentii, furnizand servicii pentru mai mult de 550 000 de clienti.
Obiectivul companiei este de a creste in mod sustinut si puternic pe piata locala de asigurari din Romania. Prin capacitatea fiecaruia dintre noi de a deveni cea mai buna versiune a sa, UNIQA Asigurari isi construieste succesul de business, creste prin oameni si isi construieste un avantaj competitiv din profesionalismul si angajamentul membrilor echipei sale, pentru ca valorile companiei stau la baza calitatii muncii acestora.
Prin implicare, orientarea catre comunitate, catre gasirea celor mai bune solutii de asigurare pentru imbunatatirea calitatii vietii, a sanatatii si a sigurantei, ii inspiram pe ceilalti , actionam intotdeauna cu profesionalism si oferim garantia unor servicii care corespund, cu adevarat, nevoilor clientilor UNIQA Asigurari.
Ca angajator, investim constant in formarea echipei noastre, cultivam talentul, dedicarea si entuziasmul fiecarui membru si impreuna ne indreptam toate resursele catre indeplinirea misiunii noastre: sa oferim clientilor siguranta si increderea in planurile lor de viitor.
Gandeste o cariera prin care sa te redescoperi alaturi de UNIQA Asigurari.
www.uniqa.ro
**UNIQA colecteaza si prelucreaza date cu caracter personal in calitate de operator, in conformitate cu prevederile legale aplicabile in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. Informatii complete despre prelucrarea datelor cu caracter personal efectuata de catre UNIQA se gasesc pe pagina web a companiei, www.uniqa.ro, la sectiunea "Cariere UNIQA".