Operator Call - Center
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta in activitatea de call-center (reprezinta avantaj);
Cunostinte:
- Operare MS Office si/sau alte sisteme informatice specifice (avantaj DMS, CROS, etc);
- Flexibilitate, dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei;
- Persoana determinata, motivata, organizata, atenta la detalii;
- Abilitati de comunicare si relationare prin telefon sau in scris;
- Atitudine proclient;
Descrierea jobului
Obiectivele postului:
- asigura interfata intre clienti si companie;
- contacteaza ︁︀︂︃︃︇︅︀si/sau raspund solicitarilor transmise prin posta electronica si/sau prin telefon, despre bunurile, serviciile si politicile organizatiei;
- furnizeaza informatii si/sau indruma persoanele catre alte surse.
Principalele sarcini si responsabilitati:
- gestionarea corespondentei speciale catre clienti;
- actualizarea datelor clientilor in aplicatia informatica;
- initierea apelurilor telefonice sau scrierea e-mailurilor catre clienti cu scopul stabilirii/confirmarii programarilor prin telefon sau e-mail;
- solutionarea orientata catre client a reclamatiilor si informarea superiorilor si a tuturor persoanelor vizate de respectiva reclamatie;
- activitate follow-up pentru clientii grupului;
- realizarea indicatorilor conveniti.
Salarizare compensatii si beneficii:
- Pachet salarial fix + tichete de masă de 40 lei/zi lucrătoare
- Zi liberă de ziua ta de naștere 🎉
- Sprijin financiar pentru evenimente personale
- Reduceri la reparațiile auto în unitățile service RADACINI 🚗
- Tichete cadou de sărbători 🎁
- Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala;
Descrierea companiei
Despre Noi - RADACINI GRUP
Ne dedicăm energia pentru a oferi experiențe complete în domeniul auto si punem accent pe servicii personalizate. În acest mod îndrăznim să credem că facem parte din viața de zi cu zi a clienților și partenerilor noștri. Cu soluții de mobilitate. Prin performanță umană. Cu deschidere către inovație și tehnologie.
Cei peste 1.000.000 de clienți și istoricul de activitate constantă de peste 32 de ani este garanția pe care Rădăcini o aduce în fața clienților săi, dată de stabilitatea companiei și de experiența din domeniu auto.
Va oferim acum posibilitatea de a lucra in lumea pasionanta a automobilului, alaturandu-va unei echipe de profesionisti dinamici si entuziasti.
-
- 31 Oct. 2024
Operator call center Pipera
BLISS Imobiliare, Piața Premium din 2006
București, Ilfov, Otopeni și alte 2 orașe -