Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

OPERATOR CALCULATOR SI ARHIVARE

SER.CONT L.L. SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Operator fara experienta pentru arhivare, prelucrare documente contabile si intocmire documente de personal -
Functionar administrativ/ Contabil / Economist pentru arhivare, prelucrare documente contabile si intocmire documente de personal

* doar norma intreaga;
* se lucreaza doar la birou;

* cunostinte de operare calculator (Microsoft Office - Word, Excel);
* calm, atentie in operarea cu acuratete a datelor, abilitati de organizare si meticulozitate;
* exprimare corecta in limba romana, oral / scris (ortografic, gramatical) si aptitudini de relationare/ telefonic sau corespondenta prin e.mail cu clientii;
* dorinta si capacitatea de a invata cadrul legislativ de profil;
* dorinta si capacitatea de a invata si utiliza noi programe de operare pe calculator de specialitate;
* responsabil, disciplinat, capacitate de lucru in echipa, dispus la efort intelectual si rezistenta la stress.

Fara a fi o cerinta expresa, constituie un avantaj detinerea de:
* cunostinte in privinta evidentelor gestionare (intocmire nota de intrare receptie, bon de consum, registru de casa, etc.), de introducere pontaje si intocmire documente de personal - contracte de munca, adeverinte, etc.;
* cunostinte de contabilitate - studii medii sau superioare.

Nivel de studii: Absolvent studii medii.
- Experienta: new entry - incepator

Biroul este situat pe Strada Tudor Arghezi 54, sector 2, București

Descrierea jobului

* Arhivare (prin scanare, copiere) a documentelor primare de contabilitate, personal si administrative;
* Introducere documente primare contabilitate in sistemul informatic dedicat (facturi emise, facturi de cheltuieli, extrase de cont bancare, registre de casa, etc.);
* Introducere date personal pentru intocmire contracte de munca, decizii, note lichidare, adeverinte, foi de prezenta, state de salarii, etc.;
* Atributii privind verificarea documentelor primare, din punct de vedere al conformitatii, precum si consultarea partenerilor in bazele de date ANAF, Mfinante;
* Tinerea evidentelor primare: registru de casa, intocmire note de intrare receptie, bonuri de consum, emitere facturi fiscale, emitere bonuri fiscale pe casa de marcat, etc.;
* Arhivarea inventarierilor patrimoniului; relatia telefonica cu clientii en detail;
* Receptionarea zilnica a corespondentei - prin posta/ curier si e-mail;
* Relatia cu ANAF, Registrul Comertului, etc.;
* Alte atributiuni administrative, etc.

Descrierea companiei

Societate romaneasca, specializata in domeniul contabilitate, managementul resurselor umane, consultanta fiscala, infiintata in anul 1999. Mai multe detalii pe : www.aacont.ro
Publicat 26 Febr. 2025Reactualizat 26 Febr. 2025Expiră 28 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.