OPERATOR CALCULATOR/ Dep. Aprovizionare
Black Sea Suppliers
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Obligatoriu curs operare PC.
1. Abilități tehnice
Cunoașterea și gestionarea fluxurilor de aprovizionare: Înțelegerea conceptului de aprovizionare.
Abilități analitice: Capacitatea de a analiza fluxuri mari de date în vederea stabilirii nevoii imediate de aprovizionare.
Utilizarea software-urilor specializate: Experiență cu programe ERP (Enterprise Resource Planning), pachetul Office.
Deschidere către învățare continuă: utilizarea software-urilor interne utilizate în companie.
Planificare și prognoză: Capacitatea de a anticipa nevoia de aprovizionare.
2. Abilități interpersonale
Comunicare eficientă: Capacitatea de a comunica clar și concis cu colegii și superiorii.
Lucru în echipă: Colaborarea eficientă cu alte departamente din cadrul companiei.
Rezistență la stres.
3. Abilități organizatorice
Gestionarea timpului: Prioritizarea sarcinilor astfel încât întârzierile în vederea atingerii țintelor să fie cât mai mici.
Multitasking: Abilitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini.
Atenție la detalii: Verificarea precisă a datelor existente în vederea stabilirii corecte a deciziei de aprovizionare.
1. Abilități tehnice
Cunoașterea și gestionarea fluxurilor de aprovizionare: Înțelegerea conceptului de aprovizionare.
Abilități analitice: Capacitatea de a analiza fluxuri mari de date în vederea stabilirii nevoii imediate de aprovizionare.
Utilizarea software-urilor specializate: Experiență cu programe ERP (Enterprise Resource Planning), pachetul Office.
Deschidere către învățare continuă: utilizarea software-urilor interne utilizate în companie.
Planificare și prognoză: Capacitatea de a anticipa nevoia de aprovizionare.
2. Abilități interpersonale
Comunicare eficientă: Capacitatea de a comunica clar și concis cu colegii și superiorii.
Lucru în echipă: Colaborarea eficientă cu alte departamente din cadrul companiei.
Rezistență la stres.
3. Abilități organizatorice
Gestionarea timpului: Prioritizarea sarcinilor astfel încât întârzierile în vederea atingerii țintelor să fie cât mai mici.
Multitasking: Abilitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini.
Atenție la detalii: Verificarea precisă a datelor existente în vederea stabilirii corecte a deciziei de aprovizionare.
Descrierea jobului
Solicita si receptioneaza necesarul de marfa / comenzile punctelor de lucru;
- urmareste livrarile catre beneficiari (punct de lucru / ︃︁︄︂︁︉︈︅︁client);
- intocmeste comenzi catre dep.comercial - import;
- intocmeste avizele pentru marfa distribuita;
- monitorizarea miscarii marfurilor;
- urmareste livrarile catre beneficiari (punct de lucru / ︃︁︄︂︁︉︈︅︁client);
- intocmeste comenzi catre dep.comercial - import;
- intocmeste avizele pentru marfa distribuita;
- monitorizarea miscarii marfurilor;
Descrierea companiei
Companie direct importator al produselor comercializate, cu acoperire nationala in domeniul instalatiilor termice si sanitare, amenajari interioare, capital integral strain, colectiv tanar, specializat si competitiv.
Publicat
27 Nov. 2024
Reactualizat
27 Nov. 2024
Expiră
27 Dec. 2024
Joburi similare