Candidatul Ideal
Ne mărim echipa și căutăm un Operations Coordinator cu minim 2 ani de experiență în rol similar, cu focus pe gestionarea relației cu clienții și asigurarea bunei desfășurari a activității biroului.
Ne dorim să aduci în echipă:
- Competențe digitale avansate.
- Abilități foarte bune de comunicare și relaționare.
- Apetit crescut pentru lucrul cu platforme online.
- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare.
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
Descrierea jobului
- Gestionarea relației cu clienții: preiei apelurile și mesajele prin telefon, whatsapp, emails, facebook și alte medii de comunicare și oferi informații privind funcționalitățile platformei Azitis.com.
- Redirecționezi apelurile referitoare la aspecte comerciale către personalul responsabil.
- Gestionarea platformei: încarci bunurile spre listare din materialele puse la dispoziție de către proprietarii bunurilor. Verifici în permanență corectitudinea informațiilor afișate și testezi buna funcționare a platformei (apariția bug-urilor).
- Asiguri completarea la zi și funcționalitatea CRM-ului și a bazelor de date de clienți.
- Asiguri evidența contractelor și a documentelor interne și inițiezi orice demersuri pentru buna desfășurare a activității, precum și activitățile secretariale.
- Gestionezi în mod eficient calendarul companiei.
- Asiguri protocolul la întâlnirile de afaceri ale membrilor echipei.
Îți oferim:
- Oportunitatea de a contribui la un proiect de succes și de a face parte dintr-o companie în creștere.
- Mod de lucru hibrid (de la birou și de acasă).
- Abonament medical.
- Traininguri de dezvoltare personală, profesională și teambuildinguri.
- Zi liberă de ziua ta.
Descrierea companiei
Azitis.com este cea mai performantă platformă destinată vânzării activelor care provin din companii aflate în dificultate. Platforma ajută investitorii să realizeze achiziții, într-o manieră simplă, sigură și transparentă, oferindu-le acces gratuit la cel mai mare portofoliu de oportunități.
Simplificăm procesul de vânzare a bunurilor din insolvență, asigurând accesul oricărei persoane la vizionarea și achiziționarea acestora, în condiții de siguranță și transparență. Centralizăm pe platforma noastră majoritatea bunurilor scoase la vânzare ca urmare a procedurile de insolvență, la nivel național, standardizând descrierile bunurilor și documentarea în imagini, acestea putând fi inspectate în locațiile lor.
Echipa noastră adună peste 40 de ani de experiență în distress, concentrându-se în special pe proceduri de insolvență. Cunoaștem în detaliu toate aspectele și procedurile juridice, atât cele judiciare, cât și cele extrajudiciare, asociate achizițiilor în cadrul procedurilor de insolvență. Asumăm aceste procese în numele clienților noștri și punem la dispoziție un flux de lucru simplificat, accesibil printr-un simplu click.