Operations Coordinator
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii universitare (preferabil studii economice)
- Minimum 2-3 ani experienta in activitatile de operatiuni
- Minimum 2- 3 experienta in sectorul bancar
- Bune abilitati de utilizare Microsoft Offie
- Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor
Alte competențe necesare:
- Creativitate si initiativa
- Abilitatea de a prioritiza, de a lua decizii sub presiunea timpului
- Abilitati de a relationa, abilitati de vanzare si de persuasiune, organizare
Descrierea jobului
- Supervizeaza si organizeaza activitatea angajatilor din zona de Operatiuni, asigurand acuratatea documentelor solicitate de la clienti, cat ︁︈︂︂︁︅︉︁︂︁si procesarea la timp a documentelor, respectand normele si procedurile interne ale Bancii, ale BNR si legislatiei in vigoare
- Asigura pregatire profesionala pentru angajatii din subordine (nou angajati sau existenti), initierea acestora in structurile bancii, precum si dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor profesionale ale acestora
- Implementeaza mecanisme eficiente pentru realizarea şi îmbunatatirea continua a standardelor de deservire a clientilor
- Organizeaza activitatea operationala prin masuri de prioritizare si impartire a responsabilitatilor intre angajatii din subordine
Beneficii:
- Tichete de masă în valoare de 40 lei
- 13 salarii
- Abonament medical
- Prețuri speciale la activități sportive prin World Class și 7Card
- Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
- Reduceri speciale la peste 100 de parteneri
- Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 300 lei
- Zi liberă pentru ziua ta de naștere
- 3 zile libere pentru propria căsătorie sau a copiilor
- 5 zile libere la nașterea copilului
- Zi libera pentru situații neprevăzute
Protejarea datelor tale personale este o prioritate pentru noi. Prin aplicarea la acest post, confirmi ca ai citit si inteles detaliile privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibile accesand urmatorul link: www.unicredit.ro/notificari/GDPR.pdf
Descrierea companiei
Suntem o bancă paneuropeană!
Oferim servicii financiare de înaltă calitate în 13 țări din Europa de Vest, Centrală și de Est, iar scopul nostru este să susținem comunitățile să crească. Deservim peste 15 milioane de clienți din întreaga lume și suntem peste 81.000 de colegi internaționali.
În România suntem una dintre principalele instituții financiare, datorită celor 3100 de colegi, atât din București, cât și din sucursalele Retail și Corporate din țară.
Digitalizarea și angajamentul față de principiile ESG sunt factori cheie pentru serviciile și produsele noastre, și suntem preocupați să creăm un viitor durabil pentru clienții noștri, comunitățile și oamenii noștri.
La UniCredit nu ne este frică să gândim măreț. Credem în puterea industriei noastre și în binele pe care îl poate face atunci când funcționează corect. Ne propunem să excelăm în tot ceea ce facem, să punem calitate și personalitate în munca noastră, ca la final de zi să fim mândri de realizările noastre.
Experiența pe care o oferim atât clienților cât și la job este foarte importantă pentru noi. Pentru că ne preocupă să construim un banking sustenabil, relații de durată clădite pe încredere și să cultivăm un mediu de lucru pozitiv. Și ne bazăm unii pe alții, punem suflet în ceea ce facem și suntem mândri de felul în care alegem să facem lucrurile: cu integritate, cu asumare și cu grija față de cei din jurul nostru.
Alege să lucrezi în una dintre băncile de top din România și din Europa, un grup internațional în care diversitatea este o resursă, iar tu ai șansa să-ți împlinești ambițiile și să faci diferența.
Alătură-te UniCredit, alătură-te echipei noastre!