-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Operare si intermediere date (Oradea)

Finprom
20 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ce ne dorim de la tine:
- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);
- capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de adaptare;
- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;
- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);
- spirit de echipă;
- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).

Descrierea jobului

Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:
- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;
︃​︁︄︅​︉︁​︁︁︁- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;
- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;
- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.

BENEFICII:
- bonus de performanţă;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Oradea;
- cursuri gratuite de limba italiană;
- training tehnic intern de specialitate;
- training de perfecţionare şi specializare;
- program full-time/part-time (L-V);
- program hibrid
- team building intern şi extern;
- evenimente FinProm.
- închiriere biciclete FinProm;

Descrierea companiei

Ca membru al holdingului Moltiply Group din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, dar și din alte țări europene. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baze de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 600 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca și tu să faci parte din ea!

Publicat 31 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 30 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.