Onboarding Advisor
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Ce ar trebui să ai?
- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
- Capacitate de persuasiune și abilități excelente ︁︈︂︂︃︁︇︂︁︀︈de comunicare scrisă și verbală;
- Energie pozitivă și orientare către rezultate;
- Abilități de vânzare și negociere;
- Experiență de minim 6 luni în sfera vânzărilor și relațiilor cu clienții este considerată avantaj;
- Dorința de a învăța și a evolua profesional;
- Cunoștințe și dexteritate în utilizarea PC, (MS Office).
Ce ar trebui să faci?
- Să contribui la realizarea obiectivelor comerciale ale companiei prin gestionarea eficientă a portofoliului de clienți existenți și câștigarea de clienți noi;
- Să consiliezi clienții pe tot parcursul de înrolare în cadrul platformelor existente Sameday și să oferi suport pentru utilizarea corespunzatoare a acestora;
- Să contactezi telefonic clienții potențiali sau existenți conform obiectivelor zilnice setate;
- Să utilizezi în cadrul apelurilor efectuate toate cunoștințele de vânzare și negociere deținute pentru a crește volumul vânzărilor;
- Să identifici corect nevoile clienților oferind soluții personalizate și să promovezi serviciile Sameday;
- Să desfășori activități de suport prin comunicare scrisă internă și externă;
- Să introduci și actualizezi informații despre clienți în baza de date;
- Să realizezi rapoarte solicitate de către superiori.
Cu ce vine jobul la pachet?
- Un pachet salarial motivant pe bune;
- Traininguri de specialitate;
- Abonament pentru servicii medicale;
- Posibilități de dezvoltare și promovare în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
- Mediu de lucru plăcut într-o companie în continuă expansiune.
Descrierea companiei
Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.
Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.
Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.