-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul:La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

​OFITER RELATII CLIENTELA GALATI CENTRUL DE AFACERI

Banca Romaneasca S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

OFITER RELATII CLIENTELA
Unitatea Corporatii – Divizia Comerciala /Centrul de Afaceri GALATI
Cerintele postului
Educatie:Studii superioare economice
Limbi straine:engleza nivel mediu
Experienta profesionala:min. 2 ani exeperienta in domeniul financiar bancar, pe o pozitie unde a desfasurat activitati de vanzari
Abilitati/ cunostinte specializate:cunostinte de legislatie nivel mediu privind creditarea PJ
cunostinte utilizare MSOffice (Word, Excel, PowerPoint)
Competente:
abilitati de comunicare si relationare
abilitati de negociere, convingere si influentare
rezistenta la stres
orientat spre rezultate
spirit de echipa

Descrierea jobului

Unitatea Corporatii – Divizia Comerciala /Centrul de Afaceri GALATI
Obiectivul / misiunea postului
Mentinerea si dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti comerciali, avand ca principala responsabilitate realizarea obiectivelor de vanzari alocate.
Responsabilitati principale
Identifica nevoile clientilor comerciali existenti, luand in considerare oportunitati de vanzari incrucisate (atat cu produsele Bancii cat si cu cele ale Grupului NBG – leasing, factoring);
Identifica noi clienti din segmentul comercial in regiunea arondata, efectueaza vizite/intalniri pentru stabilirea nevoilor de creditare, inclusiv oportunitati de vanzari incrucisate (atat cu produsele Bancii cat si cu cele ale Grupului NBG – leasing, factoring);
Mentine relatia cu clientii comerciali desemnati atat pentru produsele de creditare cat si pentru cele de pasiv;
Colaboreaza cu echipele din sediul central – Divizia Comerciala in ceea ce priveste calitatea creditelor precum si calitatea diferitelor servicii realizate pentru client;
Asigura suportul si legatura dintre Analistul Comercial, Consilierul Juridic si client in vederea obtinerii oricaror informatii/documente suplimentare solicitate de catre Analistul Comercial;
Monitorizeaza evolutia portofoliului de credite existent, pentru a asigura finalizarea la timp a negocierii/ strangerea documentatiei necesare prelungirii perioadelor de valabilitate a facilitatilor de credit/angajamentCerintele postului

Descrierea companiei

Banca Românească, parte a Grupului EximBank, cu acționar majoritar statul român, oferă produse și servicii retail și corporate, de 28 de ani, prin cele peste 90 de sucursale. Banca s-a remarcat anul acesta printr-un răspuns rapid la nevoile comunității, acordând primul credit în Programul IMM Invest și fiind între primele bănci care au susținut cadrele medicale prin Pachetul Nobil. Banca Românească a fost înfiinţată în anul 1992 ca bancă comercială universală, în totalitate cu capital privat, lărgindu-şi treptat gama de produse şi servicii, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor partenerilor săi de afaceri. Începând cu septembrie 1996, banca a devenit primul agent Western Union din România. Pentru prima dată în România, o bancă a fost implicată în servicii de transfer electronic de bani în toată lumea. În 1996, banca oferea aceste servicii prin 6 locaţii, acum fiind oferite prin 169 de locaţii în întreaga ţară. Conducerea pe baze prudenţiale este evidenţiată de iniţiativa conducerii băncii de a încheia poliţe de asigurare pe piaţa londoneză de asigurări, sub egida grupului Lloyd's, începând cu anul 1997. În consecinţă, Banca Românească a fost prima bancă românească asigurată împotriva riscurilor de fraudă, erori şi omisiuni. În 1999, Fondul Româno-American de Investiţii a preluat pachetul majoritar, Banca stabilind parteneriate cu instituţiile financiare internationale, ceea ce i-a permis susţinerea întreprinderilor mici si mijlocii româneşti. În octombrie 2003, National Bank of Greece a achiziţionat de la Fondul Româno-American de Investiţii 81.65% din capitalul social al Băncii Româneşti, devenind astfel acţionar majoritar. Începutul anului 2020 a marcat o nouă schimbare în acționariatul băncii, EximBank achiziționând 99.279% din capitalul social de la NBG. Banca Românească şi-a îmbunătăţit constant gama de produse şi servicii în vederea dezvoltării activităţii, atragerii de noi clienţi, dar şi loializării celor existenţi prin campanii de promovare şi produse competitive. Politica băncii este de a-şi dezvolta canalele de distribuţie a serviciilor şi produselor şi de a-şi îmbunătăţi permanent activitatea, menţinând în acelaşi timp o abordare prudentă din punct de vedere al riscului.

Publicat 9 Oct. 2020Reactualizat 6 Nov. 2020Expiră 8 Nov. 2020
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.