Ofiter Financiar
Agency for Control of Outstanding Debts SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Diplomă de licență în finanțe sau economie, studii de afaceri sau contabilitate;
- Experienţa anterioară de minim un an în departamentul de financiar-contabilitate în cadrul unei organizaţii sau în cadrul unei firme de contabilitate este un avantaj;
- Mare atenție la detalii;
- Analiza datelor;
- Nivel de pregătire solid în domeniile contabil și financiar;
- Abilități rapide și precise de introducere a datelor.
Descrierea jobului
Descrierea jobului:
- Căutăm o persoană care să ofere suport în gestionarea fluxurilor financiare şi contabile ale organizației; rolul acesteia ︁︈︁︈︈︁︁︀︁︅︀va fi să asigure gestionarea zilnică a tuturor activităților legate de ciclul plăților şi încasărilor în timp util și eficient;
- Ţinerea evidenţei si clasificarea tuturor plăților și cheltuielilor, inclusiv salarizarea, ordinele de plată, facturile, extrasele de cont etc.;
- Asigurarea respectării procedurilor legate de aprobarea şi verificarea plăţilor;
- Plata furnizorilor prin programarea dispoziţiilor de plată şi/sau, după caz, autorizarea acestora;
- Generarea dovezilor de plată pentru procedurile judiciare;
- Alocarea zilnică a încasărilor şi plăţilor către soldurile clienților corespunzători, prin aplicaţiile organizaţiei;
- Ajustarea soldurilor creanţelor organizaţiei in funcţie în ce priveşte cheltuielile recuperabile de la debitori, penalităţi de întârziere, şamd.
- Transmiterea rapoartelor și informațiilor lunare către firma de contabilitate;
- Gestionarea relaţiilor cu băncile la care organizaţia are deschise conturi;
- Păstrarea înregistrărilor istorice;
- Continuarea îmbunătățirii fluxurilor si participarea activă la elaborarea procedurilor din perspectiva domeniului de specialitate.
- Tichete de masă: Beneficiezi de tichete de masă încă din prima lună de activitate, in valoare de 35 RON/ zi lucrată;
- Dezvoltare Continuă: Beneficiezi de training-uri de dezvoltare menite să îți îmbunătățească abilitățile profesionale și să contribuie la avansarea ta în carieră;
- Recompensă pentru Recomandări: Ai posibilitatea să câștigi un bonus pentru fiecare recomandare reușită pe care o aduci în echipa noastră;
Descrierea companiei
Agency for Control of Outstanding Debts Romania (ACOD Romania) - membra a MFG Group, este o companie specializata in achizitia si managementul portofoliilor de creante. Misiunea noastra este aceea de a asigura o gestiune eficienta a dosarelor de creante, printr-un inalt standard de profesionalism.
Publicat
28 Nov. 2024
Reactualizat
28 Nov. 2024
Expiră
28 Dec. 2024
Joburi similare