Ofiter conformitate
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Iti doresti sa activezi intr-o companie moderna si sa contribui la succesul unui business in continua dezvoltare?
Dacă ai studiile și abilitatile necesare te invităm să aplici.
Cerinte:
- studii superioare juridice finalizate
- cunoaşterea si aplicarea legislației ︀de specialitate
- abilitati de sinteza, analiza si interpretare a textelor juridice
- abilitati de comunicare, negociere si organizare
- certificarea competentelor de conformitate reprezinta un avantaj
Descrierea jobului
Dezvoltarea si mentinerea sistemului de management al conformitatii si gestionarea eficienta a riscurilor de reglementare in cadrul Companiei
︁︈︁︁︆︉︀︁︆︁
Atributii principale:
- implementeaza si monitorizeaza aplicarea politicilor si procedurilor de conformitate, revizuieste periodic sistemul de management al conformitatii ca urmare a schimbărilor in nevoile companiei și a modificărilor legislative
- monitorizează toate procesele si procedurile operationale pentru a asigura respectarea reglementarilor legale si standardelor etice, inclusiv referitoare la protectia datelor cu caracter personal
- ofera suport in elaborarea/actualizarea si redactarea politicilor si procedurilor interne, asigura evidenta, pastrarea si monitorizarea acestora
- redacteaza proiecte de contracte si negociaza clauze contractuale, verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ, asigura evidenta si pastrarea actelor juridice ale companiei
- formuleaza plangeri, imputerniciri, decizii interne si raspunsuri la sesizari, reclamatii si notificari
- este responsabil cu managementul deseurilor, relationarea cu partenerii in vederea preluarii deseurilor rezultate din casari si relationarea cu autoritatile de mediu
- verifica zilnic corespondenta primita si asigura solutionarea cu incadrare in termenele legale
- organizeaza sesiuni de training pe subiecte de conformitate si protectia datelor cu caracter personal
- relationeaza cu institutiile statului si partenerii externi
- redactarea si transmiterea comunicarilor interne
Beneficii:
- pachet salarial bazat pe performanta
- tichete de masa în valoare de 40 lei/zi
- tichete de vacanţă
- prime de sărbători şi bonus anual
- zi liberă plătită de ziua ta de naștere
- zile de concediu de odihnă suplimentare, în funcţie de vechimea în cadrul companiei
- program Luni-Vineri, 8h/zi, weekend liber
- laptop şi telefon de serviciu
- spatiu de lucru într-un birou modern cu toate facilităţile, inclusiv spatiu de luat masa si bucatarie dotată (frigider, cuptor cu microunde, aparat de cafea si dozator de apa)
Descrierea companiei
Despre noi...
Succesul nostru porneste de la oameni si suntem mandri de echipa noastra, drept dovada fiind reputatia brandului la nivel local si national, dobandita in cei peste 25 ani de experiență în amanet. Venim zilnic la birou cu entuziasm si ne dorim sa fim cei mai buni in tot ce facem. Am adunat zeci de mii de clienți mulțumiți.
Compania Express Credit Amanet respectă standardele de afaceri ale industriei de care aparține. Astfel, tot ceea ce facem este 100% legal și transparent.
- 18 Nov. 2024
KYC and COMPLIANCE OFFICER
ZOLVAT LTD
București, Cluj-Napoca, Constanta și alte 2 orașe2800 - 4000 RON net / lună -
-