Ofiter Colectare Debite- Call Center Improvement Credit
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte post:
- Abilitati de comunicare / relationare, spirit de echipa;
- Cunostinte bune de operare a calculatorului si o buna cunoastere a pachetului MS Office;
- Cunostinte medii de limbi straine (engleza);
- Experienta intr-un post similar reprezinta avantaj.
Descrierea jobului
- Initierea de apeluri telefonice, catre debitori/ girantii acestora/ angajatorii acestora (daca este cazul) in vederea recuperarii sumelor ︁︀︂︃︃︇︅︀datorate de acestia;
- Adaptarea strategiei privind fiecare client in parte, pe baza analizei situatiei debitorului, a garantiilor si a asteptarilor viitoare;
- Analizarea situatiei sumelor achitate de catre debitori;
- Pastrarea confidentialitatii lucrarilor efectuate si informatiilor gestionate.
Ce oferim noi?
- Mediu de lucru activ;
- Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva;
- Posibilitatea de dezvoltare si avansare;
- Training, comunicare si proceduri necesare desfasurarii activitatii zilnice;
- Salariu fix atractiv, plus tichete de masa
- Bonus in functie de performante
Descrierea companiei
IMPROVEMENT CREDIT COLLECTION SRL (ICC) a fost infiintata in iulie 2013 de catre Grupul Financiar BANCA TRANSILVANIA, ca o companie furnizoare de servicii de colectare a creantelor, prin proceduri extra-judiciare si prin intermediul procedurilor judiciare.
Banca Transilvania (BT) este cel mai mare grup financiar din Romania. Misiunea sa este de a sustine dezvoltarea mediului de afaceri si comunitatile din care face parte, oriunde si oricand. Cu respect, pasiune si idei noi, banca sustine responsabil vise care se transforma in realizari. Viziunea BT este de a deveni o banca tot mai buna pentru clienti, echipa si actionari.