Candidatul Ideal
- Cunoștințe de baza legate de documentele din domeniul constructiilor si fluxul acestora, si de achiziția materialelor de construcții (inclusiv supravegherea costurilor)
- Experiență într-un rol administrativ
- Abilitate de organizare
- Cunoștințe de MS Office, în special Excel si Outlook
- Atenție la detalii și capacitate de rezolvare a problemelor
- Capacitate de a lucra atat independent cat si in echipa
- Responsabil și serios
- Cunoștințe de Limba Engleza
Descrierea jobului
Task-uri
- Suport acordat Inginerului in activitățile zilnice
- Gestionarea documentelor pentru manager
- Preluarea apelurilopr telefonice și întreținerea relațiilor cu autoritățile și colaboratorii
- Gestionarea bazei de date (digital si fizic)
- Gestionarea e-mailurilor primite și prelucrarea acestora
- Contract de munca pe o perioada nedeterminata
- Salariu motivant
- Primă de Paște, Crăciun si alte sarbatori
- Abonament medical (Regina Maria)
- Echipă frumoasa si unita
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si profesionist
Descrierea companiei
Suntem o companie imobiliară care se concentrează pe achiziționarea de terenuri și apoi pe dezvoltarea acestora. În viitorul apropiat vom construi un număr mare de case individuale (peste 150).
Echipa noastră este formată dintr-o mână de specialiști care contractează alți subcontractați pentru a finaliza proiectele noastre. Este important să monitorizăm eficient proiectele și să menținem o cooperare armonioasă cu colaboratorii.
Ti se pare interesant? Atunci aplică pentru un job alături de noi și schimbă Bucurestiul!
Echipa noastră este formată dintr-o mână de specialiști care contractează alți subcontractați pentru a finaliza proiectele noastre. Este important să monitorizăm eficient proiectele și să menținem o cooperare armonioasă cu colaboratorii.
Ti se pare interesant? Atunci aplică pentru un job alături de noi și schimbă Bucurestiul!