Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Office Manager

Alcor Invest 2000 SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Our new colleague must be result-oriented person, able to face the challenges.
We hope to be an optimistic person, but at the same time a realistic person.
She/ he will have to take responsibility their actions. Offering day to day support for the CEO of the company. Support for other departments in any administrative tasks.

Descrierea jobului

- Managing the General Manager agenda
- Monitoring and managing new or ongoing projects, implementing the new procedures needed
- Supporting the HR (monthly work schedules, filling of the labor protection etc.) and Marketing departments
- Documents and folders filing / archiving, notifications, official letters, managing the relation with de archive company
- Purchasing necessary consumables for the office and stationery in the office and necessary supplies
- Verifying deadlines for administrative documents expiration and concluded / renewed service contracts
- Customer support
- Administrative support for the dept. Logistics - renewing all the cars insurances
- Administrative support for the dept. Sales & Accounting

Descrierea companiei

Compania Alcor a fost infiintata in anul 1991 si are ca principal obiect de activitate distributia de cafea si echipamente pentru bauturi calde. Am inceput ca reprezentanti ai sistemului pentru bauturi calde FOUNTAIN, lider mondial în domeniu. Mai tirziu, la cererea clientilor, am adus un sistem special pentru prepararea cafelei filtru cu cafea preambalata “pouch pack”, unic pe piata din Romania, si cafeaua MIKO.

Sesizand ca cerintele pietei pentru cafeaua espresso sunt tot mai mari, am completat oferta cu echipamente si produse speciale pentru prepararea acestui tip de cafea si suntem promotorii prestigioasei game de espressoare automate WMF si Schaerer, a espressoarelor traditionale La Spaziale, Dalla Corte, precum si a automatelor de tip vending FAS. De asemenea, Alcor va pune la dispozitie intreaga gama de sisteme de plata Coges.

Incepand cu anul 2006, Compania Alcor a implementat Sistemul de Management al Calitatii, obtinand certificarea ISO 9001.

Astazi, compania Alcor poate oferi consumatorilor de bauturi calde solutii practice, la cele mai bune preturi, cu produse si servicii de calitate. Pentru clientii pretentiosi, ca si pentru cei care trebuie sa se incadreze intr-un anumit buget, putem oferi solutii optime.

Tot personalul Alcor, precum si colaboratorii nostri stiu ca principala noastra preocupare este sa oferim clientilor actuali si celor viitori produse si servicii de calitate, pentru ca deviza noastra este “Un client mulţumit = cea mai bună reclama”

Scurt istoric

In 2004, in urma interesului crescut al consumatorilor, Alcor intra pe piata automatelor vending si se adreseaza pietei cu cele mai noi si mai fiabile automate existente la acel moment. In acelasi an, Alcor devine partener La Spaziale, companie italiana producatoare de espressoare profesionale

In 2005, Alcor stabileste un nou parteneriat cu firma elvetiana M Schaerer AG, unul din cei mai vechi producatori de automate de cafea profesionale din lume si devine distribuitor exclusiv al acestor echipamente pentru piata din Romania

In anul 2006, Alcor dezvolta un alt parteneriat cu prestigioasa firma germana WMF AG, producatoare de espresoare profesionale automate, devenid dealear autorizat in Romania. In acelasi an, Alcor obtine certificarea ISO 9001 care atesta nivelul ridicat al calitatii serviciilor oferite.

In 2007, pentru a-si consolida pozitia in sectorul vending, Alcor devine partener al companiei FAS International din Italia, companie care produce automate de cafea si bauturi calde si automate vending pentru produse de tip snack & food. Alcor devine unic importator al echipamentelor FAS in Romania.

In 2008, Alcor isi completeaza portofoliul prin semnarea unui acord de parteneriat cu firma Dalla Corte (Italia) care in prezent produce unele dintre cele mai bune si mai inovative espresoare de cafea traditionale din lume, si devine distribuitor exclusiv in Romania.

Incepand din 2008, Alcor isi consolideaza divizia de operare a automatelor de cafea/ vending, reinoindu-si in in mod regulat parcul de aparate, venind in intampinarea clientilor sai cu oferte noi, atractive, si oferind servicii la cel mai inalt nivel calitativ.

In anul 2009, aceasta divizie se reinventeaza si activeaza sub brandul “The Vending Point – powered by Alcor”. Alcor isi propune ca noul brand “The Vending Point” sa devina un reper important pentru utilizatorii de automate de cafea si de automate vending in general, identificandu-se, la fel ca si brandul “Alcor”, prin calitatea exceptionala si prin capacitatea de inovatie care stau la baza serviciilor puse la dispozitia clientilor

In anul 2012, Alcor devine partener oficial si importator al sistemelor de plata Coges.

Misiune

ALCOR isi propune sa ofere clientilor sai o gama diversificata de servicii in domeniul vanzarii echipamentelor pentru bauturi calde, precum si in domeniul operarii cu distribuitoare automate de produse, la un inalt nivel calitativ.

Obiective

Aplicarea celor mai inalte standarde de excelenta la vanzarea produselor si serviciilor pe care le oferim.

Sa devenim etalonul calitatii pe pietele in care actionam.

Sa folosim diversitatea ca si componenta esentiala a modului in care lucram.

Sa le oferim clientilor nostri posibilitatea de a opta pentru calitate, prin solutiile pe care le punem la dispozitie.

Publicat 29 Ian. 2025Reactualizat 29 Ian. 2025Expiră 28 Febr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.