Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Office Manager

SOLO Fintech
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

La SOLO căutăm un coleg super organizat, care să ne ajute să construim cel mai fain spațiu de lucru. Obiectivul tău este să rezolvi toate task-urile administrative si operaționale ale companiei si colegilor, iar în același timp sa vii cu idei care sa faca biroul un loc în care se vine cu plăcere.

Cum ești tu
  • Ai cel puțin 3-4 ani experiență în Office Management sau roluri similare și îți place să faci asta
  • Știi deja cum ar trebui să arate cel mai mișto birou și vrei să faci asta să se întâmple
  • Ești o persoană super organizată și ordonată
  • Perfectionist - observi flaws și nereguli în procesele care te implică și nu te lași până nu le rezolvi
  • Ai atenție sporită la detalii, o gândire creativă și găsești soluții istețe la orice
  • Comunicarea este importantă pentru tine și nu te feresti să oferi sau sa primești feedback sincer
  • Ești o persoană pozitivă și plină de energie

Descrierea jobului

Ce vei face
  • Vei fi responsabil cu buna funcționare a biroului și un factor important în fericirea colegilor la ︁︀​︈︈​︈︈​︁︈︂locul de munca de zi cu zi
  • Vei fi un punct de referință pentru: recepționarea diferitelor livrări, comenzile de office supplies și echipamente, evidența cheltuielilor, diverse errands, cumpărături, planificarea întâlnirilor și planificarea reparațiilor necesare atunci cand este cazul
  • Vei avea grijă ca toate facturile să fie plătite la timp și organizate în mod corespunzător
  • Te vei asigura că nu lipsesc din bucătărie fructele proaspete, cerealele si iaurtul necesare unui mic dejun sănătos și delicios, dar nici ceaiul, cafeaua, sucurile si alunele
  • Vei gestiona contracte și vei negocia cu diverși furnizori de bunuri și servicii, păstrând constant legătura cu ei
  • Vei fi primul punct de contact pentru colegi - dar și pentru vizitatori - care vor veni către tine cu diverse întrebări și nevoi
  • Vei asista în procesul de onboarding al noilor angajați, având grijă să nu le lipsească nimic în prima zi la SOLO
  • Te vei ocupa de planificarea activităților in-house sau off-site, cum ar fi petreceri, retreat-uri, happy hours, aniversări si team buildings

Ce oferim noi
  • Salariu competitiv și pachet de acțiuni (Employee Stock Option Plan)
  • Abonament premium la clinicile medicale Regina Maria
  • Abonament Bookster
  • Pauză de lectură zilnică, bootcamp anual, cărți cadou la angajare
  • Healthy bar cu fructe proaspete, alune, cafea și cele mai bune ceaiuri, atmosfera relaxată în birou și colegi inteligenți și prietenoși.

Descrierea companiei

SOLO Fintech este un startup inovator care dezvoltă o platformă digitală pentru administrarea completă a unui PFA.

La SOLO, credem că viața unui freelancer nu trebuie să fie un maraton prin hârtii și birocrație. Suntem contabilul tău digital, gata să-ți ia grijile de pe cap. Ne place tehnologia și să ne vedem clienții zâmbind.

De când am lansat serviciul în noiembrie 2021, am crescut în ritm alert și păstrăm aceeași viteză, așa că suntem în căutare de oameni faini care să se alăture echipei.

SOLO e iubit de clienți și nu numai, fiind finaliști la Mastercard Fintech of the Year și în lista celor mai inovatoare companii din România, conform Business Magazin.

Publicat 26 Iun. 2024 Reactualizat 29 Iun. 2024 Expiră 26 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.