Candidatul Ideal
Suntem în căutarea unui Office Manager dedicat și experimentat care să se alăture echipei noastre din Bucuresti.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Oferim:
- Organizarea și gestionarea activităților administrative ale companiei
- Asigurarea suportului pentru departamentele companiei
- Relaționarea cu furnizorii și clienții
- Gestionarea documentației companiei
- Asigurarea unui mediu de lucru organizat și eficient
- Studii superioare în domeniul administrației sau al unui domeniu similar
- Experință de minim 3 ani în administrație sau în unități similare
- Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint)
- Cunoștințe de limba engleză și italiană la nivel avansat
- Abilități de comunicare și relaționare interpersonală
- Abilități de organizare și planificare
- Abilități de lucru în echipă
Oferim:
- Salariu atractiv
- Pachet salarial complet (salariu, bonusuri, tichete de masă, asigurare medicală)
- Oportunități de dezvoltare profesională
- Un mediu de lucru modern și dinamic
Descrierea companiei
Hipac Romania este o companie de succes în domeniul productiei de ambalaje.
Joburi similare