Office Manager (min. 5.300 lei net lunar)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul (candidații) ideal (i):
- O formă de pregătire profesională încheiată în domeniul comercial sau ca asistent manager, în mod ideal în combinație cu studii de licență în domeniul economiei și managementului.
- Experiență profesională minimă de 2 ani.
- Bune competențe de utilizare PC, în special a programelor principale MS-Office.
- Bune cunoștințe de limba română, germană și engleză, scris și vorbit.
- Talent organizatoric, inițiativă proprie precum și un mod de lucru independent și bine organizat.
- Persoană comunicativă, cu capacitate de a se impune și capacitatea de a acționa cu diplomație.
- Persoană de încredere, capabilă de discreție absolută și un grad înalt de loialitate.
Descrierea jobului
- Asigurarea bunei desfășurări a operațiunilor zilnice prin organizarea independentă ︁︈︁︁︉︁︂︅︆︁a activităților de birou și coordonarea eficientă a echipei.
- Administrarea activității de arhivare - atât analog cât și digital.
- Realizarea contabilității primare (de ex. gestionarea facturilor și documentelor justificative și asistarea activității biroului de contabilitate).
- Gestionarea informațiilor în sistemele de baze de date și management.
- Persoană de contact pentru partenerii interni și externi, cu abilități de colaborare constructivă.
- Organizarea și rezervarea de deplasări în interes de serviciu, atât în țară cât și în străinătate.
- Organizarea ședințelor precum și derularea activităților ulterioare acestora precum și redactarea minutelor de ședință și punerea la dispoziție în timp util a documentelor relevante.
- Realizarea de prezentări proprii.
- Preluarea, spre rezolvare, de sarcini speciale aferente diverselor proiecte.
Descrierea companiei
Noi suntem VENDAX. Suntem o echipă de recrutare. Suntem o echipa cu capital 100% românesc, cu produse 100% românești. Suntem ”made in România”. Suntem o echipă extrem de dinamică. Suntem consultanți de carieră, curioși, dedicați în ceea ce facem, prieteni, fascinați de oameni, pasionați, traineri cu experiență, cu simțul umorului, tătici și mămici (unii dintre noi), sociabili, devoratori de informații, cu multe calități, dar și defecte, uneori încăpățânați, optimiști, pregătiți pentru schimbare, meticuloși, comunicativi, veseli, lideri, dezvoltatori, inovatori ... Adică suntem ”altfel”... Suntem o echipă ”altfel”, care face lucrurile ”altfel” pentru a obține rezultate ”altfel”. De aceea ne și dorim clienți ”altfel” care să-și dorească ”altfel” de rezultate. Rezultate concrete, măsurabile, eficiente.