Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Office Manager - Lb. Germana

HRVIZER
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Recrutăm pentru clientul nostru, o companie ce activează în industria navală, un Office Manager, capabil să gestioneze eficient activitățile administrative și să mențină o comunicare eficientă cu partenerii internaționali.

Competențe necesare:

Abilități de comunicare și relaționare.
Atenție deosebită la detalii și capacitate de a lucra cu acuratețe.
Excelente abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan.
Proactivitate și capacitate de a învăța rapid și de a se adapta la schimbări.
Flexibilitate în abordarea sarcinilor.

Cerințe:

Experiență semnificativă în domeniul administrativ.
Cunoștințe bune de Microsoft Word și Excel.
Abilități excelente de comunicare în limba germană și limba engleză; cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj.
Permis de conducere (avantaj).

Descrierea jobului

Responsabilități:

Menținerea legăturii cu partenerii din Germania pentru coordonarea proiectelor și activităților comune.
Gestionarea și depunerea documentelor necesare pentru ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀diverse procese administrative.
Completarea formularelor și depunerea actelor pentru obținerea autorizațiilor necesare.
Organizarea și arhivarea documentelor, atât în format electronic (cloud), cât și fizic.
Menținerea legăturii cu navele și coordonarea corespunzătoare.
Comunicarea eficientă în limba germane și limba engleză, scris și vorbit.

Descrierea companiei

Publicat 3 Iul. 2024 Reactualizat 3 Iul. 2024 Expiră 2 Aug. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.