Candidatul Ideal
Candidatul căutat ne dorim să aibă:
- Studii finalizate;
- Experiența de minim 1 an intr-un rol similar;
- Cunoștinte bune de MS Office și bune abilităti de prezentare;
- Cunoștinte de limba engleza minim la nivel mediu;
- Energie, pro-activitate, abilități foarte bune de comunicare (scris/vorbit) și organizare;
- Persoană responsabilă, diplomată, amabilă și pozitivă.
Descrierea jobului
Principalele taskuri ale viitorului coleg sunt:
Detalii si beneficii:
- Îndeplinirea sarcinilor specifice secretariatului (preluare și redirecționare apeluri, corespondenţă, e-mailuri, îndosariere și arhivare corespondenta etc);
- Derulare activitati specifice zonei de recepție: programari, întâmpinare vizitatori rezervări săli de meeting și asigurare protocolului aferent;
- Efectuare rezervări cazare/transport pentru diferite deplasări în țară/străinătate;
- Gestionarea furnizorilor, a contractelor, a comenzilor si facturilor pentru rechizite și consumabile;
- Oferire suport în editarea diferitelor documente solicitate de catre Managementul companiei;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- Suport acordat pe alte proiecte.
Detalii si beneficii:
- Tichete de masa;
- Abonament medical;
- Zile de concediu suplimentare;
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.