Candidatul Ideal
Persoana tanara; organizata si atenta la detalii
Absolvent de studii universitare sau in curs de absolvire
O buna capacitate de coordonare, atentie distributiva si rezolvarea task-urilor simultane;
Cunosterea programelor Office (Word , Excel, Power Point Outlook), limba engleza nivel mediu-avansat
Tinuta office si aspect fizic placut; atitudine si conduita caracterizate de profesionalim, specifice persoanelor ce desfasoara activitate de Front Desk.
Sa ii placa sa interactioneze cu oamenii.
Experienta pe post similar - minim 2 ani
Absolvent de studii universitare sau in curs de absolvire
O buna capacitate de coordonare, atentie distributiva si rezolvarea task-urilor simultane;
Cunosterea programelor Office (Word , Excel, Power Point Outlook), limba engleza nivel mediu-avansat
Tinuta office si aspect fizic placut; atitudine si conduita caracterizate de profesionalim, specifice persoanelor ce desfasoara activitate de Front Desk.
Sa ii placa sa interactioneze cu oamenii.
Experienta pe post similar - minim 2 ani
Descrierea jobului
- intocmirea si editarea documentelor necesare pentru obtinerea diferitelor autorizatii pentru companie;
- primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul departamentului si catre destinatari;
- inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere;
- administrarea modelelor folosite in corespondenta, proceselor verbale, ;
- asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul departamentului;
- asistarea angajatilor departamentului in diferite probleme legate de activitati de secretariat;
- gestionarea salilor de intalnire si planificarea intalnirilor;
- coordonarea activitatilor ce presupune deplasarea angajatilor;
- asigurarea rezervarilor legate de cazarea si avion angajatilor, in cadrul delegatiilor;
- informarea acestora cu privire la detaliile de transport, cazare si masa;
- informarea asupra necesarului de birotica din departament si mentinerea unei evidente;
- mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii.
- primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul departamentului si catre destinatari;
- inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere;
- administrarea modelelor folosite in corespondenta, proceselor verbale, ;
- asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul departamentului;
- asistarea angajatilor departamentului in diferite probleme legate de activitati de secretariat;
- gestionarea salilor de intalnire si planificarea intalnirilor;
- coordonarea activitatilor ce presupune deplasarea angajatilor;
- asigurarea rezervarilor legate de cazarea si avion angajatilor, in cadrul delegatiilor;
- informarea acestora cu privire la detaliile de transport, cazare si masa;
- informarea asupra necesarului de birotica din departament si mentinerea unei evidente;
- mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii.
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.