Candidatul Ideal
Educație: Diplomă de licență în informatică, marketing sau logistică. Studiile de master în economie aplicată (TEW) constituie un avantaj.
Experienta: minim 3 ani in departamentul logistica
Cunoștințe specifice:
o Experiență în utilizarea sistemelor ERP și Microsoft Office.
o Cunoștințe financiare și legislație de mediu.
o Capacitatea de a înțelege și respecta cerințele specifice ale clienților.
Cunoștințe lingvistice: Engleză: nivel avansat (scris, citit, vorbit).
Profil:
• Abilități excelente de organizare, coordonare și relaționare.
• Gândire analitică și atenție la detalii.
• Dorință de formare continuă în tehnici de planificare.
Experienta: minim 3 ani in departamentul logistica
Cunoștințe specifice:
o Experiență în utilizarea sistemelor ERP și Microsoft Office.
o Cunoștințe financiare și legislație de mediu.
o Capacitatea de a înțelege și respecta cerințele specifice ale clienților.
Cunoștințe lingvistice: Engleză: nivel avansat (scris, citit, vorbit).
Profil:
• Abilități excelente de organizare, coordonare și relaționare.
• Gândire analitică și atenție la detalii.
• Dorință de formare continuă în tehnici de planificare.
Descrierea jobului
Atributii si Responsabilitati:
Planificare și coordonare:
Organizarea si coordonarea ședințelor strategice pentru toate fabricile VCST
Elaborarea și actualizarea periodică a Master Planului, integrând cerințele clienților și capacitățile de producție ale fabricilor și furnizorilor.
Adaptarea planurilor de livrare a furnizorilor în funcție de schimbările pieței, asigurând fluiditatea producției și livrările punctuale către clienți.
Comunicarea, negocierea și urmărirea planurilor de livrare pentru furnizorii din afara Europei.
Coordonarea ședințelor săptămânale cu furnizorii din afara Europei.
Gestionarea capacității de producție a furnizorilor VCST, inclusiv monitorizarea inițiativelor de creștere a acesteia.
Suport în departamentul logistic în situații de urgență, gestionând activități de import/export, planificare a producției și achiziții de materie primă, în lipsa colegilor responsabili.
Monitorizare și raportare:
Evaluarea performanței livrărilor către clienți și a furnizorilor, cu raportări periodice către management și departamentele implicate.
Propunerea de măsuri pentru optimizarea serviciilor oferite clienților și îmbunătățirea performanței furnizorilor.
Gestionarea produselor:
Colectarea și gestionarea informațiilor pentru produsele noi, modificate sau scoase din producție.
Planificarea eficientă a tranziției sau eliminării treptate a produselor, pentru a minimiza costurile.
Urmarirea nivelului de stoc (valoric și cantitativ) în toate fabricile VCST și coordonarea activităților de reducere a stocului unde este necesar.
Optimizare și training:
Gestionarea parametrilor de planificare (ex. nivelurile de stoc, timpii de livrare) pentru a optimiza utilizarea resurselor.
Participarea la formarea continuă a echipei VCST și implementarea tehnicilor moderne de planificare.
Relații externe:
Menținerea relației cu clienții pentru a asigura livrările la timp.
Gestionarea relațiilor cu furnizorii pentru susținerea unui flux logistic optim.
Planificare și coordonare:
Organizarea si coordonarea ședințelor strategice pentru toate fabricile VCST
Elaborarea și actualizarea periodică a Master Planului, integrând cerințele clienților și capacitățile de producție ale fabricilor și furnizorilor.
Adaptarea planurilor de livrare a furnizorilor în funcție de schimbările pieței, asigurând fluiditatea producției și livrările punctuale către clienți.
Comunicarea, negocierea și urmărirea planurilor de livrare pentru furnizorii din afara Europei.
Coordonarea ședințelor săptămânale cu furnizorii din afara Europei.
Gestionarea capacității de producție a furnizorilor VCST, inclusiv monitorizarea inițiativelor de creștere a acesteia.
Suport în departamentul logistic în situații de urgență, gestionând activități de import/export, planificare a producției și achiziții de materie primă, în lipsa colegilor responsabili.
Monitorizare și raportare:
Evaluarea performanței livrărilor către clienți și a furnizorilor, cu raportări periodice către management și departamentele implicate.
Propunerea de măsuri pentru optimizarea serviciilor oferite clienților și îmbunătățirea performanței furnizorilor.
Gestionarea produselor:
Colectarea și gestionarea informațiilor pentru produsele noi, modificate sau scoase din producție.
Planificarea eficientă a tranziției sau eliminării treptate a produselor, pentru a minimiza costurile.
Urmarirea nivelului de stoc (valoric și cantitativ) în toate fabricile VCST și coordonarea activităților de reducere a stocului unde este necesar.
Optimizare și training:
Gestionarea parametrilor de planificare (ex. nivelurile de stoc, timpii de livrare) pentru a optimiza utilizarea resurselor.
Participarea la formarea continuă a echipei VCST și implementarea tehnicilor moderne de planificare.
Relații externe:
Menținerea relației cu clienții pentru a asigura livrările la timp.
Gestionarea relațiilor cu furnizorii pentru susținerea unui flux logistic optim.
Descrierea companiei
VCST Automotive Production Alba face parte din grupul industrial belgian BMT, si produce roti dintate – componente de mare precizie din motor. Locata in Alba Iulia incepand cu anul 2013, compania are in prezent peste 360 de angajati si un divers portofoliu de clienti cu nume rasunatoare din industria auto: Ford, Volkswagen, Audi, Porsche, Perkins, Scania, Man.
Joburi similare