Candidatul Ideal
Candidatul ideal are; studii superioare, înțelegere deplină a proceselor de vânzări și marketing; constituie avantaj cunoasterea domeniului educational (manuale si auxilare scolare, materiale educationale, activitate de predare la scoala sau alte activitati in cadrul unor institutii scolare).
- 3-5 ani de experiență în planificarea, organizarea și gestionarea unor campanii de marketing și vânzări;
- competență în organizarea focus grupurilor, precum și în desfășurarea sondajelor (atât online, cât și offline)
- experiență în organizarea de evenimente on-line și la fața locului pentru un public numeros
- abilități excelente de organizare și comunicare (în special, în scris, redactarea de conținut atractiv pentru diverse canale)
- creativitate și simț estetic în ce privește structura și designul materialului promoțional
- abilitatea de a lucra atât în mod independent, cât și într-o echipă în vederea atingerii obiectivelor stabilite
- dorința de a dobândi în mod constant noi cunoștințe prin practici și participări la formări locale și internaționale.
- 3-5 ani de experiență în planificarea, organizarea și gestionarea unor campanii de marketing și vânzări;
- competență în organizarea focus grupurilor, precum și în desfășurarea sondajelor (atât online, cât și offline)
- experiență în organizarea de evenimente on-line și la fața locului pentru un public numeros
- abilități excelente de organizare și comunicare (în special, în scris, redactarea de conținut atractiv pentru diverse canale)
- creativitate și simț estetic în ce privește structura și designul materialului promoțional
- abilitatea de a lucra atât în mod independent, cât și într-o echipă în vederea atingerii obiectivelor stabilite
- dorința de a dobândi în mod constant noi cunoștințe prin practici și participări la formări locale și internaționale.
Descrierea jobului
Responsabilitățile principale ale rolului:
• dezvoltarea și punerea în practică a unor strategii și tactici de marketing pentru a crește vizibilitatea companiei și a genera oportunități de vânzare;
- lucrul cu o varietate de canale de achiziție organice și plătite (creare de conținut, colectare de conținut, campanii online, evenimente live și online, publicitate, social media, campanii de generare de clienți potențiali etc.)
- elaboreaza, supraveghează și aprobă materialul de marketing: cataloage, scrisori, invitatii, materiale online si tiparite
- măsoară și raportează rezultatele campaniilor de marketing, interpretează și evaluează rezultatele în raport cu obiectivele stabilite inițial;
- analizează piața, companiile relevante de pe piață și comportamentul consumatorilor și ajustează campaniile de marketing în consecință;
- participă la proiecte de marketing/proiecte de grup la nivel internațional.
Oferim:
Posibilitatea de a lucra într-o echipă creativă și dinamică
Abonament în cadrul unei rețele private de sănătate
Mediu de lucru hybrid work: 4 la birou + 1 zi remote.
Șansa de a lucra și de a colabora, de a împărtăși cunoștințe și experiențe cu profesioniști din grupul multinațional din care compania face parte.
Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică, aflată în plină dezvoltare
• dezvoltarea și punerea în practică a unor strategii și tactici de marketing pentru a crește vizibilitatea companiei și a genera oportunități de vânzare;
- lucrul cu o varietate de canale de achiziție organice și plătite (creare de conținut, colectare de conținut, campanii online, evenimente live și online, publicitate, social media, campanii de generare de clienți potențiali etc.)
- elaboreaza, supraveghează și aprobă materialul de marketing: cataloage, scrisori, invitatii, materiale online si tiparite
- măsoară și raportează rezultatele campaniilor de marketing, interpretează și evaluează rezultatele în raport cu obiectivele stabilite inițial;
- analizează piața, companiile relevante de pe piață și comportamentul consumatorilor și ajustează campaniile de marketing în consecință;
- participă la proiecte de marketing/proiecte de grup la nivel internațional.
Oferim:
Posibilitatea de a lucra într-o echipă creativă și dinamică
Abonament în cadrul unei rețele private de sănătate
Mediu de lucru hybrid work: 4 la birou + 1 zi remote.
Șansa de a lucra și de a colabora, de a împărtăși cunoștințe și experiențe cu profesioniști din grupul multinațional din care compania face parte.
Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică, aflată în plină dezvoltare
Descrierea companiei
Nexus Consulting International este o companie de consultanță și servicii de resurse umane. Recrutăm pentru clientul nostru, care este leader de piață. Candidații selectați vor primi informațiile necesare.