Candidatul Ideal
Pentru rolul de Specialist Marketing căutăm o persoana entuziasta, curioasa si cu spirit comercial, axata pe date, cu
experiență dovedită în gestionarea canalelor digitale si nu numai, si care sa ne ajute sa vindem cele mai confortabile
produse clientilor nostri.
La SOFIAMAN ai oportunitatea să-ți folosești personalitatea, ideile și creativitatea pentru a crea ceva unic.
Așadar, dacă visezi să lucrezi într-un loc în care să simți că munca ta contează și poate îmbunătăți viețile celor din jur,
iar valorile noastre ți se potrivesc, atunci abia așteptam să ne auzim cu tine.
experiență dovedită în gestionarea canalelor digitale si nu numai, si care sa ne ajute sa vindem cele mai confortabile
produse clientilor nostri.
La SOFIAMAN ai oportunitatea să-ți folosești personalitatea, ideile și creativitatea pentru a crea ceva unic.
Așadar, dacă visezi să lucrezi într-un loc în care să simți că munca ta contează și poate îmbunătăți viețile celor din jur,
iar valorile noastre ți se potrivesc, atunci abia așteptam să ne auzim cu tine.
Descrierea jobului
În cadrul echipei de marketing, vei fi responsabil/ă pentru operațiunile zilnice ale canalelor noastre de marketing online
si offline, asigurând alinierea cu calendarul comercial mai larg și cu obiectivele de afaceri. In acest rol vei interactiona
de asemenea cu mai multe departamente, de la creație la vanzari, astfel încât va trebui să ai o atitudine dinamică,
creativa și capacitatea de a-ti folosi intuiția.
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI
● Digital si Social Media
○ Implementezi strategia de comunicare stabilita si realizezi planurile de postari pentru fiecare canal
de comunicare plătit sau organic ( canale sociale si newsletter)
○ Actualizezi conturile de social media în conformitate cu planificatorul activităților comerciale și de
marketing.
○ Colaborezi îndeaproape cu șeful departamentului Ecommerce pentru a te asigura că strategia de
comunicare stabilita este în conformitate cu previziunile și obiectivele generale ale departamentului
○ Colaborezi și gestionezi relația cu agențiile noastre partenere de marketing digital, inclusiv Paid
Media, Seo și Product Feeds pentru a te asigura că reclamele plătite se aliniază cu obiectivele
generale ale afacerii
● Retail si Off-line
○ Implementezi strategia de comunicare stabilita pentru fiecare canal de comunicare stabilit (centre
comerciale, magazine proprii, si altele)
○ Colaborezi îndeaproape cu șeful departamentului Retail pentru a te asigura că strategia de
comunicare stabilita este în conformitate cu previziunile și obiectivele generale ale departamentului
● Colaborezi îndeaproape cu șeful departamentului de Creație și Imagine, și asiguri suport în procesul de
realizare a imaginilor necesare comunicării
● Monitorizezi și creezi raportare pentru performanțele activităților de marketing implementate
● Construiești și gestionezi bugetele pentru toate canalele, asigurându-te că acestea sunt aliniate cu obiectivele
stabilite si sunt respectate
● Efectuezi sarcini și responsabilități suplimentare, după cum este necesar, pentru a sprijini echipele de vânzări
și pentru a contribui la obiectivele comerciale ale companiei
si offline, asigurând alinierea cu calendarul comercial mai larg și cu obiectivele de afaceri. In acest rol vei interactiona
de asemenea cu mai multe departamente, de la creație la vanzari, astfel încât va trebui să ai o atitudine dinamică,
creativa și capacitatea de a-ti folosi intuiția.
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI
● Digital si Social Media
○ Implementezi strategia de comunicare stabilita si realizezi planurile de postari pentru fiecare canal
de comunicare plătit sau organic ( canale sociale si newsletter)
○ Actualizezi conturile de social media în conformitate cu planificatorul activităților comerciale și de
marketing.
○ Colaborezi îndeaproape cu șeful departamentului Ecommerce pentru a te asigura că strategia de
comunicare stabilita este în conformitate cu previziunile și obiectivele generale ale departamentului
○ Colaborezi și gestionezi relația cu agențiile noastre partenere de marketing digital, inclusiv Paid
Media, Seo și Product Feeds pentru a te asigura că reclamele plătite se aliniază cu obiectivele
generale ale afacerii
● Retail si Off-line
○ Implementezi strategia de comunicare stabilita pentru fiecare canal de comunicare stabilit (centre
comerciale, magazine proprii, si altele)
○ Colaborezi îndeaproape cu șeful departamentului Retail pentru a te asigura că strategia de
comunicare stabilita este în conformitate cu previziunile și obiectivele generale ale departamentului
● Colaborezi îndeaproape cu șeful departamentului de Creație și Imagine, și asiguri suport în procesul de
realizare a imaginilor necesare comunicării
● Monitorizezi și creezi raportare pentru performanțele activităților de marketing implementate
● Construiești și gestionezi bugetele pentru toate canalele, asigurându-te că acestea sunt aliniate cu obiectivele
stabilite si sunt respectate
● Efectuezi sarcini și responsabilități suplimentare, după cum este necesar, pentru a sprijini echipele de vânzări
și pentru a contribui la obiectivele comerciale ale companiei
Descrierea companiei
SOFIAMAN a fost creat de oameni cu preocupare pentru liniște și confort. Suntem un brand care doreste în
permanență să înțeleagă cum se simt oamenii în hainele pe care le folosesc și de modul în care acestea se integrează în universul lor de acasă. Viziunea noastră este să oferim oamenilor liniștea pe care o simt acasă, prin produse create cu grijă care generează odihnă și confort, atât la somn cât și la nesomn.
La SOFIAMAN ai oportunitatea să-ți folosești personalitatea, ideile și creativitatea pentru a crea ceva unic. Suntem
unul dintre cele mai mari branduri de haine de somn și haine de casă din România, cu o vechime de aproape 30 de ani.
Suntem prezenți atât pe piața din România, dar și în străinătate, prin rețeaua de magazine proprii și prin parteneri
naționali și internaționali. Avem, de asemenea, și o puternică prezență online.
Noi suntem primul brand care a introdus în Romania materiale de origine botanică realizate din fag, bambus sau
eucalipt care ajută, prin beneficiile lor, la un somn mai odihnitor și la o stare de confort ridicată. Conform datelor
oficiale, suntem brandul care vinde cele mai multe pijamale, în care dorm cei mai mulți români.
Parcursul pentru îndeplinirea viziunii noastre, este influențat și de valorile pe care le urmarim în toate deciziile, în
responsabilități și în felul în care lucrăm în general:
● Nu suntem dispuși să facem compromisuri la calitatea produselor chiar dacă suntem nevoiți să creștem
prețurile;
● Nu suntem dispuși să facem compromisuri la experiența cu clienții chiar dacă suntem nevoiți să ne asumăm
costuri suplimentare;
● Suntem corecți față de toți, fie că discutăm de clienți, furnizori, echipă sau colaboratori, indiferent dacă acest
lucru înseamnă să pierdem;
● Nu renunțăm, avem dorința de a face mereu mai bine, căutăm permanent soluții pentru a ne îmbunătăți,
chiar dacă suntem nevoiți să alocăm mai mult timp.
permanență să înțeleagă cum se simt oamenii în hainele pe care le folosesc și de modul în care acestea se integrează în universul lor de acasă. Viziunea noastră este să oferim oamenilor liniștea pe care o simt acasă, prin produse create cu grijă care generează odihnă și confort, atât la somn cât și la nesomn.
La SOFIAMAN ai oportunitatea să-ți folosești personalitatea, ideile și creativitatea pentru a crea ceva unic. Suntem
unul dintre cele mai mari branduri de haine de somn și haine de casă din România, cu o vechime de aproape 30 de ani.
Suntem prezenți atât pe piața din România, dar și în străinătate, prin rețeaua de magazine proprii și prin parteneri
naționali și internaționali. Avem, de asemenea, și o puternică prezență online.
Noi suntem primul brand care a introdus în Romania materiale de origine botanică realizate din fag, bambus sau
eucalipt care ajută, prin beneficiile lor, la un somn mai odihnitor și la o stare de confort ridicată. Conform datelor
oficiale, suntem brandul care vinde cele mai multe pijamale, în care dorm cei mai mulți români.
Parcursul pentru îndeplinirea viziunii noastre, este influențat și de valorile pe care le urmarim în toate deciziile, în
responsabilități și în felul în care lucrăm în general:
● Nu suntem dispuși să facem compromisuri la calitatea produselor chiar dacă suntem nevoiți să creștem
prețurile;
● Nu suntem dispuși să facem compromisuri la experiența cu clienții chiar dacă suntem nevoiți să ne asumăm
costuri suplimentare;
● Suntem corecți față de toți, fie că discutăm de clienți, furnizori, echipă sau colaboratori, indiferent dacă acest
lucru înseamnă să pierdem;
● Nu renunțăm, avem dorința de a face mereu mai bine, căutăm permanent soluții pentru a ne îmbunătăți,
chiar dacă suntem nevoiți să alocăm mai mult timp.
Joburi similare