Candidatul Ideal
Profil candidat:
- 1-3 ani experiență anterioară de lucru în marketing, de preferat într-o poziție similară;
- Diplomă în Marketing, Comunicare, Administrație de afaceri sau o disciplină relevantă;
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv;
- Experiență în gestionarea bugetelor de marketing și a campaniilor de publicitate;
- Cunoștințe de utilizare a platformelor de Social Media precum și experiență în relația cu dezvoltatorii de conținut reprezintă un avantaj;
- Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona proiecte cu mai multe părți implicate.
Descrierea jobului
- Participarea la dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru produsele și serviciile Optiblu, Optiplaza și O51, cu scopul de a crește vânzările și de a atrage noi clienți, în conformitate cu valorile companiei;
- Analiza pieței și a concurenților pentru a identifica oportunitățile și pentru a oferi recomandări pentru îmbunătățirea strategiilor de marketing;
- Gestionarea implementării campaniilor de publicitate offline (semnalistică, media) aferente rețelelor de magazine Optiblu, Optiplaza și O51, inclusiv deținerea relațiilor cu agențiile de publicitate și coordonarea cu departamentele interne;
- Mentinerea relatiei cu centrele comerciale, in vederea promovarii brandurilor din portofoliu si a campaniilor dedicate;
- Gestionarea lunară a bugetului de marketing;
- Realizarea cerintelor specifice pentru deschiderea noilor magazine (organizare semnalistică în magazin și în proximitate, implementare campanii locale, bugetare);
- Participarea la organizarea de evenimente PR, B2B;
- Ocazional, administrarea și gestionarea paginilor de social media ale companiei, inclusiv crearea de conținut și monitorizarea conversațiilor pe rețelele de socializare.
Beneficii:
- Salariu competitiv in functie de experienta;
- Tichete de masa in sistem electronic;
- Asigurare medicala privata;
- Decont de transport;
- Beneficii la achitizionarea produselor din portofoliul companiei;
- Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere.
Descrierea companiei
Optical Investment Group este un grup de investitii care opereaza cea mai extinsa retea de optica medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, OPTIPLAZA, O51. Cu o vechime de 20 de ani pe piata, operam 100 magazine in Bucuresti si in marile orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie B2B, autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Gianfranco Ferre, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Benneton si altele. Suntem prezenți si în mediul online cu 2 magazine www.optiblu.ro și www.optiplaza.ro, cu aproape 8000 de produse disponibile în stoc.
In 2017, OPTIblu a obtinut certificatul “Marca numarul 1 In Romania pentru Calitate in domeniul optica medicala” si medalia QUDAL cu 5 stele pentru calitate. Certificarea a fost acordata in urma unui studiu efectuat pe piata din Romania, pe un esantion de 1200 de persoane, de catre compania elvetiana de cercetare ICERTIAS.
Echipa noastra se ocupa sa le ofere clientilor o experienta de neuitat, cu peste 600 de angajati, cu diverse specializari precum: medic oftalmolog, optometrist, optician si consultant de vanzari. Hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa!